Wstęp
Rozdział I. Organizacja handlowa w gospodarce rynkowej 1.1. Handel jako sektor gospodarki rynkowej 1.2. Rynkowe modele spółek handlowych 1.3. Przypisy
Rozdział II. Powstanie i działalność spółki handlowej 2.1. Koncepcja utworzenia firmy – plan działania 2.2. Podmioty prawa gospodarczego oraz ich obowiązki 2.3. Formy opodatkowania 2.4. Przypisy Rozdział III. Kierowanie handlem i marketingiem 3.1. Kierowanie sprzedażą 3.2. Determinanty procesu sprzedaży 3.3. Kontrola w zarządzaniu handlem i marketingiem 3.4. Metody oceny efektywności procesu sprzedaży 3.5. Marketing personalny i jego znaczenie w spółce handlowej 3.6. Przypisy Rozdział IV. Efektywność rynkowa spółek handlowych 4.1. Istota efektywności rynkowej 4.2. Determinanty wewnętrzne efektywności 4.3. Determinanty zewnętrzne efektywności 4.4. Przypisy Rozdział V. System mierników efektywności spółek handlowych 5.1. Metoda oceny finansowej oparta na analizie bilansu oraz rachunku zysków i strat 5.2. Ocena efektywności finansowej spółki handlowej na podstawie wartości dodanej 5.3. Przypisy Rozdział VI. System pozakapitałowych mierników efektywności 6.1. Metody oceny efektywności pracy 6.2. Metoda oceny pozycji rynkowej spółki 6.3. Przypisy Zakończenie Aneks Załacznik 1 Załacznik 2 Załacznik 3 Załacznik 4 Literatura Spis rysunków Spis tabel Indeks |