Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kierowanie handlem i firmą handlową [nowa]

04-03-2012, 19:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2103378730
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 10   
Koniec: 07-03-2012 10:07:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Kierowanie handlem i firmą handlową. Mierzenie i ocena efektów
Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof

Kierowanie handlem i firmą handlową. Mierzenie i ocena efektów
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]48395
  • liczba stron: 200
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: C.H. Beck
  • Seria: Vademecum Menedżera
  • Wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na trzech determinantach: kapitale finansowym , kapitale ludzkim oraz pozycji konkurencyjnej na rynku.Autorzy odpowiadają między innymi na pytania: jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową? jak oceniać efektywności spółek handlowych? jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa? jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu?Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa