kieliszek do wina czerwonego BELVINO 6 sztuk kryształ
68,70 zł
Producent: RCR - CRISTALLERIA ITALIANA S.P.A.
Kolekcja: Belvino
Kolor: bezbarwny
Materiał: Luxion
Pojemność: 400 ml
Przeznaczenie: wino czerwone
Wysokość: 22,6 cm
Srednica górna: wlewu 6,5 cm
Waga: 217 g
Klasyczne w formie, wykonane z kryształu bezołowiowego- Luxionu, pozwalają pięknie podać napój , ukazując jego wszystkie walory.Pasuje do każdej zastawy stołowej. Pojemność 400ml. Komplet zawiera 6 sztuk.
Luxion® to opatentowana odmiana kryształu, stworzona, aby uczynić to tworzywo jeszcze lepszym. Zbliżone do diamentu właściwości załamywania i rozpraszania światła łączą się z niespotykaną przy tego typu tworzywach twardością i wytrzymałością. Wyroby z kryształu Luxion® charakteryzują się wyglądem tradycyjnych wyrobów kryształowych, jednak są dużo bardziej odporne na stłuczenie i można myć je w zmywarkach. Wszystkie te cechy sprawiają, że produkty wykonane z kryształu Luxion® nadają się zarówno na wyjątkowe okazje wymagające specjalnej oprawy, jak i do codziennego użytku, gdzie kluczowa jest wygoda i praktyczność.
RCR to największy producent wyrobów kryształowych we Włoszech i jeden z większych na świecie. Jego siedziba znajduje się w Toskanii, a wyroby są symbolem wyjątkowego włoskiego stylu, będąc idealną dekoracją każdego domu i eleganckim prezentem. Firma powstała w roku 1967 i od tego czasu wyróżnia się zaawansowanymi technologiami i niezwykłą dbałością o szczegóły. Dzięki temu RCR zajmuje czołową pozycję na rynku wyrobów kryształowych, a produkty wykonane są z ogromną precyzją, tak jakby każdy z nich robiony był ręcznie. Kryształy RCR są w 100% wyprodukowane we Włoszech - żaden etap produkcji nie odbył się poza tym krajem, co pozwala mieć pewność, że surowce są najlepszej jakości. Nie bez znaczenia jest również odpowiedzialność społeczna firmy - korzystając z surowców lokalnych minimalizują negatywny wpływ na środowisko, a maksymalne wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii (także z własnej elektrowni słonecznej) pozwala z całą pewnością stwierdzić, że mamy do czynienia z firmą przyszłości.