Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KIEDY POZWOLIĆ? KIEDY ZABRONIĆ?

19-01-2012, 22:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2004749390
Miejscowość MAŁE GACNO
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-01-2012 10:14:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KIEDY POZWOLIĆ? KIEDY 

ZABRONIĆ? Jasne reguły 

pomagają wychowywać

Wydawca:  Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Autor:  MacKenzie Robert

 

Podstawą skutecznego wychowywania jest konsekwentne wyznaczanie granic, umożliwiających dziecku orientację w otaczającym je świecie. MacKenzie omawia typowe błędy popełniane przez rodziców, wyznaczających dziecku zbyt sztywne, zbyt szerokie lub niestałe granice. Opisuje granice odpowiednie dla dzieci na różnym etapie rozwoju oraz skuteczne metody ich ustalania. 

 

Omawia też problem komunikacji w rodzinie. Na przykładach zaczerpniętych z codziennego życia pokazuje, jak często rodzice, mimo najlepszych chęci, zupełnie nieświadomie przekazują dziecku wewnętrznie sprzeczne komunikaty. Lekturę polecamy rodzicom, nauczycielom i wychowawcom, którym zależy na nawiązaniu przyjacielskich relacji z dzieckiem, bez ryzyka utraty autorytetu. 


Podziękowania 
Wstęp 
1. Dlaczego granice są takie ważne 
2. W jaki sposób rodzice uczą dzieci określonych zasad? 
3. W jaki sposób dzieci uczą się zasad rodziców? 
4. Rodzinny taniec 
5. Czy wytwarzanie przez ciebie granice są stałe, czy ruchome? 
6. Zejście z parkietu 
7. Zachęta: język współpracy 
8. Uczenie umiejętności rozwiązywania problemów 
9. Wyciąganie konsekwencji 
10. Wytaczanie granic w stosunkach z nastolatkami 
11. Jak pomóc dzieciom z zaburzeniami uwagi i nadaktywnością? 
12. Obowiązki domowe 
13. Taniec przy odrabianiu lekcji 
14. Przygotowania do zmian 
Dodatek. Proponowane lektury.