Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kiedy kropla drąży skałę, czyli... [nowa]

09-03-2012, 21:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.60 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2109640016
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-03-2012 19:37:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej - Aleksander Binsztok



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej

Aleksander Binsztok

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2314-3
  • liczba stron: 296
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-03
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej opis książki:
    Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
    Owidiusz

    Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

    Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech - trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne - sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.
    Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
    • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
    • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
    • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
    • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
    • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
    • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    O autorze (13)
    Kilka wskazówek przed startem... (15)
    Czy wiesz już, kiedy kropla drąży skałę? (19)
    Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ? (21)
    Część I: Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
    ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (26)
    • Prościej, jaśniej, lepiej! (26)
    • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (28)
    • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (30)
    • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (33)
    • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (39)
    • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (42)
    • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (46)
    • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (47)
      • Pytania otwarte (48)
      • Pytania zamknięte (49)
    • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (51)
    Część II: Podstawy perswazji (57)
    ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (58)
    • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (59)
    • Nie od razu Kraków zbudowano! (61)
    • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (62)
    • Tylko spokój nas uratuje! (65)
    • Bądź elastyczny! (66)
    • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (69)
    • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (71)
    PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (74)
    • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (74)
    • Co to jest to pierwsze wrażenie? (75)
    • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (78)
    • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (80)
    • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (86)
    • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (87)
    • Nie dla psa kiełbasa! (89)
    • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (91)
    • A Tata Marcina powiedział, że... (93)
    • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (95)
    Część III: Etyczne wpływanie na ludzi (97)
    KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (98)
    • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (98)
    • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (103)
    • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (104)
    • Najcenniejsze ciacho życia (109)
    • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (111)
    BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (113)
    • Odmień szarą rzeczywistość! (113)
    • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (114)
    • Bądź niepoprawnym optymistą! (116)
    • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (117)
    • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (118)
    • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (120)
    • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (121)
    • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (122)
    • Wyrób w sobie podejście empatyczne (124)
    • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (125)
    • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (126)
    • Włóż skórę swojego rozmówcy! (128)
    • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (129)
    Część IV: Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (131)
    ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (132)
    • Zidentyfikuj wspólnego wroga (132)
    • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (133)
    • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (135)
    • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (135)
    • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (137)
    • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (140)
    • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (143)
    • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (144)
    NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (146)
    • Informacje chłoniemy przez skórę! (147)
    • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (151)
    • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (154)
    • "Czy te oczy mogą kłamać?" Z pewnością nie! (156)
    MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (160)
    • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (160)
    • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (161)
    • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (163)
    • Utrwalaj oczekiwane postawy! (164)
    • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (165)
    Część V: Uwaga! Manipulacja (167)
    NIEUCZCIWE MANIPULACJE (168)
    • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (168)
    • Negatywna gra na emocjach (172)
    • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (173)
    • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (174)
    • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (176)
    RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (180)
    • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (180)
    • Jak podejść do problemu agresji klienta? (183)
    • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (184)
    • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (184)
    • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (185)
    Część VI: Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (189)
    LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (190)
    • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (190)
    • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (191)
    • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (198)
    • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (201)
    • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (203)
    • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (205)
    • Kawa czy herbata? (205)
    • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (207)
    • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (209)
    • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (211)
    • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (214)
    INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (217)
    • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (217)
    • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (218)
    • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (219)
    • Personalizuj polecenia (219)
    • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (221)
    • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (221)
    • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (223)
    • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (223)
    • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (224)
    • Niedoceniana siła akcentowania (225)
    • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (226)
    WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (227)
    • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (227)
    • Na klienta "hak"? 3 x TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (228)
    • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (229)
    • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (231)
    Część VII: Sztuka skutecznej sprzedaży (233)
    TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (234)
    • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (234)
    • Natural Born Killers? (235)
    • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (236)
    • Emocje w sprzedaży (238)
    • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (240)
    • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (242)
    • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (242)
    • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (244)
    • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (244)
    • Unikaj zadawania głupich pytań (245)
    • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (247)
    • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (250)
    • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (252)
    • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (253)
    • Cena nie jest celem sprzedaży! (261)
    • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (262)
    • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (263)
    • Wpływanie poprzez doświadczanie (264)
    • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (265)
    • Zapisane = zaklepane! (265)
    • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (266)
    • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (267)
    • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (269)
    • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (269)
    • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (270)
    • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (271)
    • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (271)
    • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (272)
    • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (273)
    • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (274)
    • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (276)
    • Ograniczaj paletę barw! (276)
    • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (278)
    • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (279)
    Część VIII: Źródła inspiracji (281)
    • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (282)
    • POSŁOWIE (285)
    • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (287)
    • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (289)
    • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (291)