Autorzy: Daniel S. Acuff, Robert H. ReiherTytuł oryginału: Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your ChildrenTłumaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk, Joanna SugieroISBN: 83-[zasłonięte]-0343-3Format: A5, stron: 432, okładka: miękkaData wydania: 2[zasłonięte]006-07 Księgarnia: Onepress
Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?
Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:
SPIS TREŚCI
Wstęp do wydania polskiego (9) Wstęp (11)
1. Natura stanu bycia dzieckiem (23)
2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów (53)
3. Trzy wymiary rozwoju (103)
4. Wiek niewinności - od urodzenia do trzeciego roku życia (123)
5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia (159)
6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat (215)
7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat (275)
8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat (345)
9. Zastosowanie wiedzy w praktyce (379)
Źródła informacji o wychowaniu dziecka (401) Skorowidz (409) O autorach (423)