Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KEY THEMES IN MEDIA THEORY Dan Laughey

26-09-2014, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 203.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551936532
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-09-2014 01:36:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52181, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96262, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00219, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55924, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91163, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52181, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96262, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00219, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55924, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91163

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Key Themes in Media Theory

KEY THEMES IN MEDIA THEORY Dan Laughey

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dan Laughey
Language: English
Publisher: Open University Press
Publication Date: 1 Oct 2007
Dimensions: 15.4 x 1.5 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 248
Condition: NEW
Product_ID: ACC5B1D13X

 

 

'''Key Themes in Media Theory'' is wonderfully wide-ranging and deservedly destined to become a key text for students of Media Studies' - Professor John Storey, University of Sunderland, UK. What is media theory? How do media affect our actions, opinions and beliefs? In what ways do media serve powerful political and economic interests? Is media consumerism unhealthy or is it empowering? ''Key Themes in Media Theory'' provides a thorough and critical introduction to the key theories of media studies. It is unique in bringing together different schools of media theory into a single, comprehensive text, examining in depth the ideas of key media theorists such as Lasswell, McLuhan, Hall, Williams, Barthes, Adorno, Baudrillard and Bourdieu.Using up-to-date case studies the book embraces media in their everyday cultural forms - music, internet, film, television, radio, newspapers and magazines - to enable a clearer view of the 'big picture' of media theory. In ten succinct chapters Dan Laughey discusses a broad range of themes, issues and perspectives that inform our contemporary understanding of media production and consumption.These include: Behaviourism and media effects; Feminist media theory; Postmodernity and information society; Political economy; and, Media consumerism. With images and diagrams to illustrate chapter themes, examples that apply media theory to media practice, recommended reading at the end of every chapter, and a useful glossary of key terms, this book is the definitive guide to understanding media theory.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EXPLORING THE MEDIA

 PHOTOGRAPHY Steve Edwards

 MEDIA STUDIES Sue Thornham

 UNDERSTANDING MEDIA THEORY Kevin Williams

 CONVERGENCE CULTURE Henry Jenkins