Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KEPPLINGER MECHANIZMY SKANDALIZACJI W MEDIACH

13-10-2014, 23:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.90 zł     
Użytkownik merkuriusz77
numer aukcji: 4605547605
Miejscowość Myszków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-10-2014 23:43:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Hans Mathias Kepplinger "Mechanizmy skandalizacji w mediach", stan: bardzo dorby -, str:145. "Każdy skandal jest inny, ale też każdy przebiega według tych samych reguł, dlatego we wszystkich aferach uwidaczniają się podobne schematy. Hans Mathias Kepplinger ukazuje, w jaki sposób pewne nieprawidłowości przekształcają się w skandale oraz jak wewnętrzna dynamika mediów sprawia, że z małych skandali powstają duże. Autor przedstawia, czym różni się punkt widzenia uczestników od perspektywy obserwatorów oraz co decyduje, że wszyscy sprawcy czują się pokrzywdzeni. Wyjaśnia również, dlaczego w trakcie skandali publiczność zawsze daje wyraz oburzeniu, potem zaś nie rozumie, jakie motywy nią kierowały. Opisuje wreszcie, dlaczego w apogeum skandalu prawdziwy obraz sytuacji zostaje zazwyczaj zafałszowany, co zresztą na ogół nie obchodzi obserwatorów wydarzenia. Autor – będąc w opozycji do głównego nurtu medioznawstwa i opierając się na przypadkach z ostatnich lat – analizuje sposób, w jaki przebiega proces skandalizacji, oraz mechanizmy, które działają w jego trakcie i prowadzą do tego, że z anomalii rodzi się skandal, z przyłapanego na uczynku sprawcy – bezbronna ofiara, a z obojętnej publiczności – wzburzona masa obywateli. Hans Mathias Kepplinger studiował politologię, medioznawstwo i historię w Moguncji, Monachium i Berlinie. Opublikował wiele książek i artykułów w międzynarodowych czasopismach naukowych, zwłaszcza dotyczących politycznego znaczenia mediów masowych, oddziaływania telewizji, komunikacji w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, a także na temat dziennikarstwa jako zawodu."