KENWOOD KAC-1021
SAMOCHODOWY HI END MADE IN JAPAN
JEDEN Z NAJWYŻSZYCH MODELI
POTĘŻNY WZMACNIACZ 840 WATT!!!
Do sprzedania audiofilski wzmacniacz samochodowy firmy Kenwood. Jeden z najwyższych a może nawet najwyższy model wzmacniacza Kenwooda. Solidna aluminiowa konstrukcja, oddzielne terminale zasilania dla każdego kanału, jako zabezpieczenia użyto aż 4 bezpieczniki 16A, pozłacane wejścia RCA z regulacją poziomu sygnału, przełącznik trybu pracy Normal/Bridge, oraz przełącznik trybu pracy Normal/Subwoofer z regulacją częstotliwości odcięcia. Najbardziej optymalnie pracuje w współpracy z kondensatorem filtrującym 1 Farad dostępnym na mojej innej aukcji. Tym wzmacniaczem można spokojnie wysterować dwa subwoofery i każde głośniki samochodowe. Prawdziwy Hi End wzmacniacza samochodowego
Specyfikacja techniczna
Moc maksymalna tryb Normal: 2 x 420 W ( przy 4 Ω )
Moc maksymalna tryb Bridged: 1 x 840 W ( przy 4 Ω )
Moc znamionowa ciągłą RMS tryb Normal: 2 x 220 W ( przy 4 Ω i zniekształceniach poniżej 0,08% THD),
Moc znamionowa ciągłą RMS tryb Normal: 2 x 370 W ( przy 2 Ω i zniekształceniach poniżej 0,08% THD )
Moc znamionowa ciągłą RMS tryb Bridged: 1 x 440 W ( przy 4 Ω i zniekształceniach poniżej 0,08% THD )
Szerokie pasmo przenoszenia od 2 Hz ~ 100 kHz przy -3dB
Stosunek sygnału do szumu S/N 105 dB
Napięcie zasilania od 11V-16V (optymalne 14,4V)
Oddzielne terminale zasilania dla każdego kanału
Pozłacane wejścia RCA z regulacją poziomu sygnału
Przełącznik trybu pracy Normal/Bridge
Pozłacane wejścia RCA
Przełącznik trybu pracy Normal/Subwoofer z regulacją częstotliwości odcięcia
Maksymalny pobór prądu 60A
Wymiary 400 x 55 x 300 mm
Stan techniczny bardzo dobry – w pełni sprawny i nie naprawiany, na oryginalnych podzespołach.
Stan wizualny - widoczny na załączonych zdjęciach.
Wysyłka kurierem po starannym zapakowaniu.
Pytania nr tel. 888-[zasłonięte]-415, lub przez allegro ( nie odpowiadam na SMS-y ).
Pozdrawiam i zachęcam do zakupu, taka okazja może się szybko nie powtórzyć.
" />
" />
" />
" />
" />
" />
" />
" />
" />
" />
|
|
|
|