Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of The

19-01-2012, 18:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 82 zł     
Użytkownik Tradebooks
numer aukcji: 1998112211
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 17:01:21
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa w 24h Konto Tradebooks oraz Tradebooks2 łączą się!
Kupując na jednym i drugim za przesyłkę płacisz tylko raz!
www.tradebooks.pl książki po angielsku
Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS


telefon (71)[zasłonięte]717-52
e-mail: allegro@tradebooks.pl
gg:[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
www.tradebooks.pl książki obcojezyczne
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
www.tradebooks.pl książki angielskie
szybka wysyłka www.tradebooks.pl książki z zagranicy
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
www.tradebooks.pl literatura obcojęzyczna
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis


Cena: 81.99 zł

Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of The Kellogg School of Management - Alice Tybout

The Foreword by renowned marketing guru Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, Kellogg on Branding includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies. It includes: * The latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design * Strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio * Techniques for building a brand-centered organization * Insights from senior managers who have fought branding battles and won This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for today's ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.
Autor: Alice Tybout
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 2005
Stron: 333
ISBN: 0[zasłonięte]471-696-3
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]16901
Format: 16/24cm
Oprawa: twarda
Język: angielski


Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.
Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of The