Gra zręcznościowa Krokodyl "Chory ząbek" Co wspólnego może mieć Twoje dziecko z egzotycznym zwierzakiem? Zabawę! Jak? Przecież nikt żywego krokodyla do domu nie sprowadzi. Ale naszego Kajmana jak najbardziej. Jest malutki, ma chory ząbek i potrzebuje pomocy. Zatem do dzieła.
Zasady gry
Kiedy kajman otworzy paszczę, oczom graczy ukazuje się cały rząd ząbków. Naszym zadaniem jest znaleźć, który z nich jest chory. W tym celu naciskamy palcem pojedynczo na dowolny ząbek (przy zabawie w grupie, każda osoba naciska ząbek po kolei). Bawimy się więc w dentystę i szukamy wciskając dowolny z ząbków. Jeden ząbek, nie, drugi - nie, trzeci ząbek i trach! Paszcza się zamyka! Spokojnie, wszyscy są cali i zdrowi. Pomoc krokodylkowi udzielona. Kajman nie gryzie mocno i nie ma żadnych ostrych krawędzi. Liczy się za to ten dreszczyk emocji – nigdy nie wiadomo po naciśnięciu którego ząbka paszcza się zamknie.
Czy znalezienie chorego ząbka oznacza koniec zabawy? A kto tak powiedział! Wystarczy bowiem ponownie otworzyć paszczę kajmana a chory ząbek zostanie wylosowany przez zabawkę na nowo. Zabawa może więc trwać bez końca!
Nauka cierpliwości, refleksu i... współczucia. Nasz krokodyl łączy radość i naukę cierpliwości oraz refleksu. Uczy też skupienia uwagi na konkretnej czynności, co dla dziecka jest potrzebną choć nie zawsze wrodzoną umiejętnością. Zabawka zaskakuje więc nie ma miejsca na nudę. Na jej podstawie możemy wyjaśnić, że zwierzęta też czują i potrzebują naszego wsparcia. Warto zaopiekować się małym zwierzakiem a odwdzięczy się wspaniałą zabawą
(PS. dzikimi krokodylami radzimy się jednak nie opiekować).
Zawartość:
- Eleganckie pudełko niczym skóra krokodyla
- W pudełku jeden kajman gotowy do zabawy
Informacje:
- Łatwo i niedrogo możesz sprawić dziecku wspaniały prezent.
- Gra jedno lub wieloosobowa
- Nie wymaga baterii
- Produkt dla dzieci powyżej 3 lat
- Posiada certyfikat CE
Instrukcja:
- Otwórz paszczę kajmana
- Wciskaj po kolei jeden dowolny ząbek
- W każdej chwili paszcza kajmana może się zamknąć
- Osoba, którą kajman złapie, odpada
- Gra toczy się aż zostanie wyeliminowana przedostatnia osoba
- Wygrywa ten kto na końcu nie dał się złapać
- Po zamknięciu się paszczy wystarczy ją otworzyć a kajman wylosuje ponownie chory ząbek
Polecamy również grę zręcznościową "Spadające małpy".