|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_12.jpg) |
|
Wysyłamy przedmioty starannie i bezpiecznie zapakowane w ciągu 4 dni roboczych od wpływu środków na konto
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/znaczniki/poczta.jpg) |
|
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_14.jpg) |
|
Płatność Allegro lub przedpłata na konto |
|
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_16.jpg) |
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_18.jpg) |
|
Kazaam Dice PL
Młodzi alchemicy ponownie mają ręce pełne roboty w laboratorium mistrza Ambrosiusa. Jednak tym razem, pomocą służą im ich mali asystenci.
W Kazaam Dice, gracze muszą połączyć strategiczne myślenie z odrobiną szczęścia, aby podjąć trafną decyzję przy układaniu jednej z trzydziestu dwóch kości.
Na każdej z sześciu ścianek przedstawiono zupełnie nowego, charakterystycznego homunkulusa. Te same ilustracje znajdą się na planszy, na której gracze, po rzucie, będą układać bądź przemieszczać kości.
Rola Mistrza Ambrosiusa
Co ma miejsce w laboratorium alchemików?
Nie tylko kostki są nowym mechanizmem, nieobecnym w oryginalnym Kazaamie. Tym razem także stary Mistrz Alchemiczny bierze osobisty udział w rozgrywce, stając się jej strategicznym elementem.
Mistrz Ambrosius przechadza się wciąż po komnacie, obserwując poczynania swoich byłych uczniów, zatrzymując się to tu, to tam, zagradzając drogę homunkulusom pędzącym przez laboratorium, aby wykonać polecenia swoich panów.
Figurka Mistrza Ambrosiusa staje się w związku z tym dodatkowym elementem rozgrywki pozwalającym na utrudnianie działań przeciwników, przez zablokowanie danego pola i przecięcia ścieżki chowańca.
|
|