W ofercie mamy jedną po testową 450tke z przebiegiem 20mth(zczytane z ECU)!!
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem prawie nowego motocykla za 10tys mniej niż nowy to zapraszamy.
Motocykl do obejrzenia u nas w siedzibie w Józefowie(koło Otwocka) pod Warszawą.
Szczegóły pod numerm 507 [zasłonięte] 669
[zasłonięte] @mxmoto.pl
O modelu:
Rok 2013 to przełomowy rok w produkcji KX450F. Motocykl był wtedy kompletnie zmodernizowany. Zmiany pojawiły się w ramie, silniku, skrzyni i zawieszeniu. W 450tce pojawiło się mocno bez awaryjne zawieszenie pneumatyczne. U konkurencji zawieszenie to dosyć często potrafi puścić ciśnienie i opaść w pozycję złożoną. W KXF nie ma tego problemu!
Zmiany w modelu 2014 to tylko grafika i bardziej miękkie gripy. Model 2013 byl tak udany że inżynierowie stwierdzili że nie ma konieczności wprowadzania zmian.
Najciekawsze rozwiązania to:
-PSF, pneumatyczna sprężyna zawieszenia, twardość regulujesz z łatwością za pomocą ustawienia ciśnienia w zawieszeniu. Atutem braku sprężyny jest niska masa przedniego widelca i lepsze wbieranie nawet najmniejszych nierówności,
-regulowane ustawienia kierownicy - seryjnie mamy możliwość zamocowania kierownicy w czterech pozycjach by lepiej dopasować pozycje pod siebie,
-regulowane ustawienia podnóżków, również w celu lepszego dopasowania motocykla do siebie,
-3 kostki zmieniające mapy zapłonu (można dobrać łagodniejsza mapę na śliskie, błotniste nawierzchnie, jak i zmienić kostkę, która uaktywni najmocniejszą i najbardziej agresywną mapę na szybkie przyczepne tory)
-LCM (Launch Control Mode) system kontroli startu uaktywnia się po kilku sekundowym wciśnięciu przycisku i jest aktywny na pierwszych dwóch biegach. Załączona wtedy mapa ogranicza w jak najbardziej optymalnym stopniu uślizg tylnego koła by przy starcie mieć doskonała trakcję i być pierwszym.
-fabryczny tuning silnika, zastosowane zmiany w seryjnym tłoku, wałku i zaworach oraz ECU powodują że motocykla jest najmocniejszy w klasie, a przy tym bardzo przyjemnie, wyczuwalnie oddającym moc nawet od najniższych obrotów
-zmiana szerokość ramy sprawia że bardzo pewnie trzymasz motocykl między nogami i gdyby nie potężna moc, można by pomyśleć że jedzie się motocyklem tak zwinnym i lekkim jak z klasy 250.
Więcej można poczytać na: http://www.kawasaki.pl/KX450F/Features
Kontakt:
tel 507 [zasłonięte] 669
[zasłonięte] @mxmoto.pl