Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KAWSAKI KXF 450 F KX 2014 POTESTOWY 20mth FAKTURA

06-02-2014, 13:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 500 zł     
Użytkownik mXmoto
numer aukcji: 3911900130
Miejscowość Otwock
Wyświetleń: 360   
Koniec: 06-02-2014 12:56:49

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2014
Przebieg (km): 20
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Moc silnika (KM): 60
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Zielony
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


W ofercie mamy jedną po testową 450tke z przebiegiem 20mth(zczytane z ECU)!!

Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem prawie nowego motocykla za 10tys mniej niż nowy to zapraszamy.

Motocykl do obejrzenia u nas w siedzibie w Józefowie(koło Otwocka) pod Warszawą.

 


Szczegóły pod numerm 507 [zasłonięte] 669

[zasłonięte]@mxmoto.pl

 

 

O modelu:


Rok 2013 to przełomowy rok w produkcji KX450F. Motocykl był wtedy kompletnie zmodernizowany. Zmiany pojawiły się w ramie, silniku, skrzyni i zawieszeniu. W 450tce pojawiło się mocno bez awaryjne zawieszenie pneumatyczne. U konkurencji zawieszenie to dosyć często potrafi puścić ciśnienie i opaść w pozycję złożoną. W KXF nie ma tego problemu!

 

Zmiany w modelu 2014 to tylko grafika i bardziej miękkie gripy. Model 2013 byl tak udany że inżynierowie stwierdzili że nie ma konieczności wprowadzania zmian.

 

Najciekawsze rozwiązania to:

 

-PSF, pneumatyczna sprężyna zawieszenia, twardość regulujesz z łatwością za pomocą ustawienia ciśnienia w zawieszeniu. Atutem braku sprężyny jest niska masa przedniego widelca i lepsze wbieranie nawet najmniejszych nierówności,

 

-regulowane ustawienia kierownicy - seryjnie mamy możliwość zamocowania kierownicy w czterech pozycjach by lepiej dopasować pozycje pod siebie,

 

-regulowane ustawienia podnóżków, również w celu lepszego dopasowania motocykla do siebie,

 

-3 kostki zmieniające mapy zapłonu (można dobrać łagodniejsza mapę na śliskie, błotniste nawierzchnie, jak i zmienić kostkę, która uaktywni najmocniejszą i najbardziej agresywną mapę na szybkie przyczepne tory)

 

-LCM (Launch Control Mode) system kontroli startu uaktywnia się po kilku sekundowym wciśnięciu przycisku i jest aktywny na pierwszych dwóch biegach. Załączona wtedy mapa ogranicza w jak najbardziej optymalnym stopniu uślizg tylnego koła by przy starcie mieć doskonała trakcję i być pierwszym.

 

-fabryczny tuning silnika, zastosowane zmiany w seryjnym tłoku, wałku i zaworach oraz ECU powodują że motocykla jest najmocniejszy w klasie, a przy tym bardzo przyjemnie, wyczuwalnie oddającym moc nawet od najniższych obrotów

 

-zmiana szerokość ramy sprawia że bardzo pewnie trzymasz motocykl między nogami i gdyby nie potężna moc, można by pomyśleć że jedzie się motocyklem tak zwinnym i lekkim jak z klasy 250.

 

Więcej można poczytać na: http://www.kawasaki.pl/KX450F/Features

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt:

tel 507 [zasłonięte] 669

[zasłonięte]@mxmoto.pl