Przedmiotem aukcji jest piękna Kawasaki z 2004r ZX12R
Moto nie wymaga żadnego wkładu finansowego
Przygotowany do sezonu
opony (pirelli diablo tył, continental sport przód) wyważone
Filtry
olej silnikowy MOTUL
płyn hamulcowy MOTUL +(klocki tył)
płyn chłodniczy MOTUL EKSPERT +133'
kalibracja przepustnic
180km + (nie była hamowana po odblokowaniu i zrobieniu programu) ze zmienionym i odblokowanym komputerem ( dodaję oryginalny komputer ze standardowym programem)
.
sportowym wydechem scorpion
nakładka na siedzisko pasażera
przejściówka czujnika włącznika wentylatora na standard M 22x1,5 (możliwość wymiany bez demontażu owiewek i dobranie odp temperatury w zależności czy jedziemy na bramę weselną palić gumę, czy na sprint autobamą. Oryginalnie M16 x 1,5) aby powrócić do oryginału wystarczy wykręcić przejściówkę)
Moto robi: Hajkę, R1, cbr, czy, gsxr, jak do tej pory tylko zx14R się może przystawić.
Prowadzi się znakomicie podobnie się zachowuje przy prędkościach ponad 300km/h jak Hajka jednak bardzo widoczne różnice z plusem dla Kawasaki przy ciasnych zakrętach(łatwiej się go składa gdzie dłuższa hajka chce przeszstrzelać ciasne zakręty na wprost, jest to wielkim atutem przy codziennym korzystaniu z moto poza autostradą)
przy startach na 1,4mili dobrze dociążony przód co pozwala na agresywniejszy start Hajka przy startach łatwo szła w górę co uniemożliwia równie sprawne przyśpieszenie bez przedłużenia tylnego wahacza.
zmiana programu na 4, 5, 6, biegu na pełną moc co pozwala mniej wprawionemu kierowcy na większą pewność na 1, 2, 3, biegu. Motocykl ma taki zapas mocy że i tak nie jesteśmy w stanie odkręcić manetki do zera ale pozwala to na płynne szarżowanie na jednym kole i lepsze opanowanie na wolnych ciasnych zakrętach
Do moto mam jeszcze oryginalny tylni chlapacz jakby komuś się nie podobał skrócony
Oczywiście możliwość przełożenia, sprawdzenia ciśnienia sprężania w cylindrach czy stanu sprzęgła i tp.
Polecam... zobacz również inne aukcje...
tel 698-[zasłonięte]-675