Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KAWASAKI ZX 10R ABS, SALON POLSKA 2014!

15-10-2014, 23:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 900 zł     
Użytkownik kamyk740
numer aukcji: 4673069029
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 371   
Koniec: 15-10-2014 23:18:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2014
Przebieg (km): 4091
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Moc silnika (KM): 210
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM!

 

DO SPRZEDANIA PRAKTYCZNIE NOWY MOTOCYKL KAWASAKI ZX 10R ABS

 

KUPIONY W POLSKIM SALONIE - 28.05.2014

 

POSIADA SYSTEMY:

 

S-KTRC

 

S-KTRC to oryginalne rozwiazanie Kawasaki przeniesione wprost z maszyn sportowych do motocykli produkowanych seryjnie. Opracowany uklad w sposób ciagly monitoruje poslizg kola tylnego, gdy przekazywana jest na nie moc. Podczas przyspieszania tylne kolo obraca sie o ok. 20-30% szybciej niz kolo przednie. Zeby zoptymalizowac poslizg tylnego kola i utrzymac róznice w obrotach kól w optymalnej wartosci system S-KTRC zarzadza moca oddawana na tylne kolo. System aktualizuje co 5ms dane splywajace z czujników m.in. polozenia przepustnicy, predkosci kól, predkosci obrotowej silnika. Nastepnie dane sa przeliczane i analizowane. System sprawdza równiez tendencje co pozwala prognozowac zachowanie sie motocykla za kilka kolejnych milisekund. W przeciwienstwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinala moc, gdy tylko poslizg zostal wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymac poslizg.

 

POWER MODES:

 

System oferuje mozliwosc ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich dziala elastycznie w zaleznosci od reakcji manetki gazu. Tryb "Low" redukuje moc nawet do 60% (dla Ninja ZX-10R). Pozwala on na bezpieczna jazde na nawierzchni sliskiej i duza oszczednosc paliwa w warunkach jazdy rekreacyjnej. Tryb "Middle" pracuje w zaleznosci od pozycji przepustnicy. Jezeli kierowca operuje gazem otwierajac przepustnice do 50% to system pracuje w trybie "Low". Mocniejsze jej otwarcie przelacza silnik w tryb "Full". Precyzyjny program pozwala na plynna, ale zdecydowana zmiane parametrów jednostki napedowe.

 

Sportowe motocykle czesto posiadaly przepustnice o duzej srednicy. Po jej otwarciu nastepowal bardzo gwaltowny wzrost mocy, nad która kierowca nie zawsze mógl zapanowac. Nowe rozwiazanie z podwójna przepustnica sterowana przez komputer silnika pozwala zoptymalizowac dawke mieszanki dostarczanej silnikowi. Podczas gdy jedna przepustnica jest kontrolowana przez kierowce, druga sterowana jest przez ECU. Dzieki takiej kombinacji oddanie mocy jest liniowe i, dzieki wspomaganiu kontroli trakcji, dostosowane do aktualnych mozliwosci jakie panuja na drodze.

 

KIBS

 

Kawasaki opracowalo KIBS majac na uwadze bardzo szczególne warunki jazdy motocykli sportowych. Jest to pierwszy system integrujacy komputer sterujacy silnikiem z komputerem zarzadzajacym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorac pod uwage takie dane jak polozenie przepustnicy, predkosc motocykla, obroty silnika, cisnienie w ukladzie hamulcowym. Rozwiazanie to pozwala zredukowac duze spadki cisnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia sie tylnego kola i utraty jego przyczepnosci podczas redukcji biegów.


 

 

KONTROLKA ECO:

 


Kontrolka ECO znajduje sie na desce rozdzielczej i wspomaga kierowce w jezdzie ekonomicznej. Precyzyjne zarzadzanie silnikiem Kawasaki umozliwia równie dokladne zarzadzenie zuzyciem paliwa. Zuzycie paliwa zalezy glównie od sposobu jazdy, obchodzenia sie manetka gazu, wyboru biegu itp. Komputer monitoruje bardzo wiele parametrów jazdy (m.in. polozenie przepustnicy, predkosc, numer wbitego biegu). Kontrolka ECO pojawia sie, gdy komputer zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zuzycie paliwa jest niskie), co pozwala kierowcy dostosowac sposób jazdy, wybór biegu i obrotów do trybu ekonomicznego.

 

 

TYLNY AMORTYZATOR ,,BACK-LINK''

 

W porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track, gdzie tlumienie odbywa sie w pionie, nowy system Back-Link oferuje lepszy rozklad mas. Tlumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia sie w okolicach srodka ciezkosci motocykla. Uzyskana przestrzen nad wahaczem jest wykorzystana przez zastosowanie wiekszej komory rozpreznej w ukladzie wydechowym, która tez mozna bylo skoncentrowac blizej srodka ciezkosci. Wieksza komora rozprezna umozliwila zastosowanie mniejszego i lzejszego tlumika koncowego. Kolejna korzyscia plynaca z przeniesienia amortyzatora jest odseparowanie go od elementów ukladu wydechowego. Dzieki temu pracuje on w stabilnej temperaturze, co zwieksza jego zywotnosc i poprawia komfort oraz bezpieczenstwo jazdy. 

 


100% BEZWYPADKOWY

 

DODATKI O WARTOŚCI 3500zł:

 

WYDECH TWO BROTHERS RACING CARBON BLACK SERIES

 

SZYBA BIONDI RACING

 

SPORTOWE SETY

 

CRASH PADY KAWASAKI

 

KRÓTKIE MOCOWANIE TABLICY REJ. FIRMY PUIG Z DIODOWYM PODŚWIETLENIEM

 

STOMP GRIPY NA BAKU

 

 

 

2 KLUCZYKI

 

KSIĄZKA SERWISOWA

 

KARTA POJAZDU

 

PO PIERWSZYM PRZEGLĄDZIE W KAWASAKI 18.06.2014(PARAGON 550zł)

 

OC DO 25.06.2015

 

MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA MOTOCYKLA W SERWISIE KAWASAKI!

 

TEL.KONTAKTOWY:


604-[zasłonięte]-760

 

 

 

 

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków