Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kawasaki ZX6R Ninja (636ccm) Szwajcarski zegarek!!

05-06-2012, 1:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 000 zł     
Użytkownik DKawi2008
numer aukcji: 2330217750
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 410   
Koniec: 20-05-2012 00:46:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Motocykl bardzo zadbany (nie tylko wyczyszczony!)  

Pojemność 636ccm, mocniejsza 600tka (136 koni mechanicznych, wygodniejsza i mocniejsza od nowszych modeli ZX6R (599ccm).

Od początku serwisowany w ASO Kawasaki (MCS – Motocyklowe Centrum Serwisowe), kiedyś ASO Kawasaki, teraz ASO Honda, przy Alei Prymasa Tysiąclecia w Warszawie. Można sprawdzić w ich systemie jego historie serwisową.

Krótka historia:

Motocykl kupiłem od mojego kolegi w maju 2008. Kolega zakupił motocykl jako nowy w Salonie Kawasaki w Berlinie (KAWER Kawasaki) w czerwcu 2007 i zrobił nim całe 4,700km J Od tamtego czasu motocykl cały czas jest w moim posiadaniu.

Pełna dokumentacja, książka serwisowa. Ostatni przegląd był w październiku 2011 (przebieg 30,000). Obecnie ok 30,800 km.

Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jest bardzo zadbany. W deszczu jechał może 3-4 razy w przeciągu swojej „kariery”.

Napęd jest od nowości. Wg mechanika wystarczy na jakieś 3-4 tyś. To bardzo dużo jak na tego typu motocykl i jego moc. Świadczy to po prostu o tym, że był prawidłowo serwisowany, czyszczony i smarowany.

Opony wymienione we wrześniu 2011 - mają przejechane ok 2 tysięcy km.Michelin Pilot Power 2CT

Wyposażenie dodatkowe:
- amortyzator skrętu LSL (wartość ok 2,000 PLN)

- Crashpady LSL

- przednie przewody hamulcowe w oplocie stalowym

- dodatkowo mam nowe klocki hamulcowe na przód (nierozpakowane opakowanie), które mogę dodać.

- filtr KN (wyczyszczony i nasączony)

- świece irydowe

Motocykl można obejrzeć w Warszawie.

Dlaczego sprzedaję motocykl? Bo zakupiłem motocykl turystyczny, do dalszych wypraw.

Motocykl nie był rozbity, nie miał szlifa, nie paliłem nim gumy ani nie stawałem na „koło” – dlaczego ? bo nie umiem.

Motocykl można sprawdzić w każdym dowolnie wybranym autoryzowanym serwisie. Nie mam z tym problemu.

 

505 [zasłonięte] 607