Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KAWASAKI ZX6R 636 STUNT SM FIGHTERS

22-08-2014, 22:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik SMFIGHTERS
numer aukcji: 4518708195
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1714   
Koniec: 22-08-2014 22:17:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 666
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest Kawasaki ZX6R 636 z roku 2003.

Profesjonalnie przerobiona do stuntu, jak wiadomo nie ma lepszego motocykla do tego sportu.

Prezencja mega szacun poszan - na owiewkach!

Każdy się ogląda co tak warczy i zap....  - szybko jedzie.

Bez owiewek wygląd stanowczy oraz sportowy - widać że coś się dzieje.

-rocznik 2003 - pierwszy właściciel w kraju to ja - ale z uwagi na charakter użytkowania - brak przeglądu,

-OC zrobione dopiero co, zatem problem z głowy.

-zarejestrowana, karta pojazdu, jakieś tam papierki i rejestracja jest nawet!

-motocykl robiony od podstaw pod moją osobę - nie oszczędzane nic a nic.

-rama ori nie popękana alu ani nie wzmacniana - wystarczy jeszcze na długo długo - jak chcesz rzucać motocyklem to mam  też stalową - opcja za dopłatą. 

-dwie klatki na silnik w zestawie SMFIGHTERS - jedna na owiewki druga mocniejsza obecnie założona z rozpórką dołem

-roundbar SMFIGHTERS

-sety tył przód stalowe z pegami SMFIGHTERS

-stalowy stelaż pod lampę i czachę SMFIGHTERS

-tarcze przód od zx10R - większe od serii o chyba 20mm, do tego zaciski od 1000RR - dużo większe cylinderki i na dwa klocki  a nie 4 jak ori do tego pracuje na radialu od r1 - kosa że frontflipy robi na zawołanie

-zawias przód lala - niedawno wymienione uszczelniacze, oliwka 15tka, lagi całe niedawno wsadzone - w starych panewki  poszły

-silnik nie stuka nie puka wszystko cacy - poci się spod dekla rozrządu - uszczelka do wymiany - pokaleczyłem uszczelkę mierząc ramę stalową - dodaje oryginał kawasaki do wymiany - operacja na jakieś 4 piwa.

-nowe aku - stare umarło, dowidzenia.

-wydech krótki SHAFT INDUSTRIES pod wachacz,

-kolektor w izolacji termicznej (bandaże)

-adapter HB na dużą tarczę od TOSTER INDUSTRIES - na dwa zaciski - druga tarcza HB zanitowana mocno w zestawie -  obecna ma już rozklepane nity  

-pompa HB 13mm Magura z akcesoryjną regulowaną klamką 

-szeroka kiera pro taper z mostkami renthala

-krótka klamka sprzęgła na jeden palec łożyskowana oraz przedłużona łapa wybieraka sprzęgła - chodzi jednym palcem

-zębatka 60 alu THRUST

-łańcuch DID ZVMX 520 złoty

-druga fela tył do zmiany

 

owiewki wszystkie są, kierunki wszystko leży tylko podpiąć, świeci i mruga - nawet lusterka mam jakieś do tego

przednia lampa również jest i szybka co by się schować przy szybszej jeździe - jak meszki atakują.

prawy boczek klejony w jednymi miejscu - nie malowałem nigdy bo po co, czacha cała, skrócona nieco.

na zdjęciach widać opcję lans owiewki i bezlans miejscówka

z tego co jest do roboty - zmienić oliwę trzeba - moto zawsze jeżdżone na motulu 300v 10w50 full syntetyk

oraz uszczelka o której pisałem wyżej.

 

zmostkowany też czujnik stopki - aby na biegu można było odpalać - uczulam aby ktoś sobie nie odpalił na biegu i nie pojechał w ścianę garażową tudzież inne obiekty twarde.

 

 

oczywiście ślady użytkowania są - rysy, odpryski oraz syfy - pod deklem nie stał w dużym pokoju.

jak coś to wklejam film z tego jak wygląda motocykl

https://www.youtube.com/watch?v=WnObPAcdtAw

 

więcej info 512[zasłonięte]997 - WROCŁAW