Przedmiotem aukcji jest Kawasaki ZX6R 636 z roku 2003.
Profesjonalnie przerobiona do stuntu, jak wiadomo nie ma lepszego motocykla do tego sportu.
Prezencja mega szacun poszan - na owiewkach!
Każdy się ogląda co tak warczy i zap.... - szybko jedzie.
Bez owiewek wygląd stanowczy oraz sportowy - widać że coś się dzieje.
-rocznik 2003 - pierwszy właściciel w kraju to ja - ale z uwagi na charakter użytkowania - brak przeglądu,
-OC zrobione dopiero co, zatem problem z głowy.
-zarejestrowana, karta pojazdu, jakieś tam papierki i rejestracja jest nawet!
-motocykl robiony od podstaw pod moją osobę - nie oszczędzane nic a nic.
-rama ori nie popękana alu ani nie wzmacniana - wystarczy jeszcze na długo długo - jak chcesz rzucać motocyklem to mam też stalową - opcja za dopłatą.
-dwie klatki na silnik w zestawie SMFIGHTERS - jedna na owiewki druga mocniejsza obecnie założona z rozpórką dołem
-roundbar SMFIGHTERS
-sety tył przód stalowe z pegami SMFIGHTERS
-stalowy stelaż pod lampę i czachę SMFIGHTERS
-tarcze przód od zx10R - większe od serii o chyba 20mm, do tego zaciski od 1000RR - dużo większe cylinderki i na dwa klocki a nie 4 jak ori do tego pracuje na radialu od r1 - kosa że frontflipy robi na zawołanie
-zawias przód lala - niedawno wymienione uszczelniacze, oliwka 15tka, lagi całe niedawno wsadzone - w starych panewki poszły
-silnik nie stuka nie puka wszystko cacy - poci się spod dekla rozrządu - uszczelka do wymiany - pokaleczyłem uszczelkę mierząc ramę stalową - dodaje oryginał kawasaki do wymiany - operacja na jakieś 4 piwa.
-nowe aku - stare umarło, dowidzenia.
-wydech krótki SHAFT INDUSTRIES pod wachacz,
-kolektor w izolacji termicznej (bandaże)
-adapter HB na dużą tarczę od TOSTER INDUSTRIES - na dwa zaciski - druga tarcza HB zanitowana mocno w zestawie - obecna ma już rozklepane nity
-pompa HB 13mm Magura z akcesoryjną regulowaną klamką
-szeroka kiera pro taper z mostkami renthala
-krótka klamka sprzęgła na jeden palec łożyskowana oraz przedłużona łapa wybieraka sprzęgła - chodzi jednym palcem
-zębatka 60 alu THRUST
-łańcuch DID ZVMX 520 złoty
-druga fela tył do zmiany
owiewki wszystkie są, kierunki wszystko leży tylko podpiąć, świeci i mruga - nawet lusterka mam jakieś do tego
przednia lampa również jest i szybka co by się schować przy szybszej jeździe - jak meszki atakują.
prawy boczek klejony w jednymi miejscu - nie malowałem nigdy bo po co, czacha cała, skrócona nieco.
na zdjęciach widać opcję lans owiewki i bezlans miejscówka
z tego co jest do roboty - zmienić oliwę trzeba - moto zawsze jeżdżone na motulu 300v 10w50 full syntetyk
oraz uszczelka o której pisałem wyżej.
zmostkowany też czujnik stopki - aby na biegu można było odpalać - uczulam aby ktoś sobie nie odpalił na biegu i nie pojechał w ścianę garażową tudzież inne obiekty twarde.
oczywiście ślady użytkowania są - rysy, odpryski oraz syfy - pod deklem nie stał w dużym pokoju.
jak coś to wklejam film z tego jak wygląda motocykl
https://www.youtube.com/watch?v=WnObPAcdtAw
więcej info 512[zasłonięte]997 - WROCŁAW