Witam.
Do sprzedania oferuję mój motocykl KAWASAKI ZL600 ELIMINATOR.
Moto w moim użytkowaniu 4 sezon bez awarii, w pełni sprawne- serwisowane na bieżąco w autoryzowanym serwisie, w ciągłym użytkowaniu.Aktualne badania techniczne i ubezpieczenie.
W komplecie z motocyklem uchwyty na juki i same juki podróżne Louisa wykonane z cordury (nie ma na foto), kurtka motocyklowa Hein Geriecke All Season rozm.XL, kask Motowell rozm.M/L, rękawice.
Idealny motocykl na co dzień jak i w dłuższą trasę - zrywny, elastyczny i oszczędny napędzany bezobsługowym wałem Kardana z 6-cio przekładniową precyzyjnie działającą skrzynką biegów. Z racji "choperowej" konstrukcji przyjemny i stabilny w prowadzeniu, jednocześnie do 100-tki potrafi rozpędzić się w 4,5 sek.Na żywo wygląda lepiej niż na fotografiach.
Eksploatowany rozważnie, nie męczony używany na dojazdy do pracy (pod gorzowska miejscowość ok. 10km) gdy pogoda na to pozwala :)
Motocykl jest zadbany, nigdy nie był przerabiany, lakier oryginalny od nowości, znana historia motocykla.
Mogę też dojechać na wskazane miejsce (rozsądne), oczywiście po umówieniu się i ustaleniu terminu.
Możliwa też jest zamiana - na zasadach allegro - na motocykl o większej pojemności z napędem kardana w podobnej cenie, lub skuter 150-300 ccm z dopłatą dla mnie. Cena motocykla przy zamianie - 7000 zł.
Zachęcam do kupna oferowanego motocykla, myślę że sprawi wiele radości i frajdy z użytkowania a jest naprawdę godny polecenia zarówno jako moto do codziennego użytku jak i w dłuższe trasy.
Motocykl 100% sprawny, eksploatowany na co dzień, więc przebieg wzrasta.
Dodatkowe informacje lub umówienie się w celu obejrzenia motocykla pod nr telefonu:
kom. 601[zasłonięte]512, 507[zasłonięte]236
stacjonarny (po godz.16-ej): 95 [zasłonięte]1964
mail: [zasłonięte]@vp.pl
Pozdrawiam.
Poniżej dane techniczne motocykla.
KAWASAKI ZL600 ELIMINATOR z 1995r
Silnik: czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC napęd łańcuchem, cztery zawory na cylinder uruchamiane widlastymi dźwigienkami, pojemność 593 ccm, śred.xskok 60,0x52,4 mm, stopień sprężania 11,0:1, moc 62KM, 4 gaźniki Keihin CVK 30mm, smarowanie z mokrą miską olejową, rozrusznik elektryczny, alternator 270W, akumulator 12V/12Ah, zapłon tranzystorowy, układ wydechowy 4w2.
Przeniesienie napędu: pierwotne łańcuch zębaty 2,641, końcowe wał Kardana 2,690, skrzynia biegów 6-cio stopniowa , I-2,571; II-1,777; III-1,380; IV-1,125; V-0,961; VI-0,851; sprzęgło wielotarczowe mokre mechaniczne.
Podwozie: podwójna rama kołyskowa z rur stalowych; zawieszenie przednie - teleskopowe 37mm, skok 145mm; zawieszenie tylne – dwuramienny wahacz z rur stalowych współpracujący z dwoma elementami resorująco-tłumiącymi, 5-cio stopniowa regulacja, skok 110mm; hamulec przedni – jednotarczowy 300mm, zacisk dwutłoczkowy pływający; hamulec tylny – bębnowy 180mm; ogumienie – przód 100/90 56H, tył 150/80-15M/C 70H, obręcze szprycowane 2,15x18 / 3,00x15.
Wymiary i masy: długość – 2230mm, szerokość – 720mm, wysokość – 1090mm, rozstaw osi – 1550mm, prześwit 145mm, wyprzedzenie – 105mm, masa sucha – 200kg, masa w stanie gotowym do jazdy – 218kg, pojemność zbiornika 13,0l, rezerwa 2,0l, kąt skrętu kierownicą 30°.
Osiągi: prędkość maksymalna 186km/h, przyspieszenie 0-100km/h 4,3sek., zużycie paliwa 4,5-8,5l/100km, minimalny promień skrętu 3,0m.
Dane eksploatacyjne: olej silnikowy API SE SAE10W40 3,0l (wymiana z filtrem, świece zapłonowe NGK DR-9EA, przerwa na elektrodzie 0,6-0,7mm, luz zaworowy ssące – 0,13-0,18mm, wydechowe – 0,18-0,23mm, ciśnienie w ogumieniu przód-225kPa, tył-250kPa, wolne obroty 1[zasłonięte]000-11rpm, olej przekładni końcowej API GL5 SAE90 -190ml, poziom pływaka 17,0mm, płyn chłodniczy 2,0l, kolejnośc zapłonów 1-2-4-3