Co mam napisać o swoim motocyklu?
Że go uwielbiam i że dbałem o niego jak tylko mogłem ? Oczywiście, ze tak.
Jestem zapalonym motocyklista. Mam motocykl, bo uwielbiam na nim jeździć, a nie tylko dlatego ze używam go jako środka transportu z punktu A do B. Dlatego oprócz idealnego stanu technicznego, stan wizualny tez jest idealny. Oczywiście mając kilka lat posiada znaki użytkowania, bo nie jest nowy, ale jak na swój wiek mogę z czystym sumieniem powiedzieć, ze jest w ŚWIETNYM stanie. Zawsze czysty, zawsze zadbany. W deszczu jeżdżony sporadycznie, bo to średnia przyjemność - chyba, ze się ma Goldwinga z podgrzewanym siedzeniem i manetkami oraz 5 strefowa klimatyzacja z nawiewem na wszystko ;). Lakier fabryczny - żaden element nigdy nie był malowany, żadne szersze kierownice dla wygody, kolorowe ciężarki przy manetkach, powymieniane klamki czy lusterka. Wszystko tak jak fabryka dala. Rok produkcji motocykla 2003. Model 2004, a pierwsza rejestracja to 12/2003. Ja mam go już 5 lat. Obecny przebieg to 36kkm. Zakupiłem go od pierwszego właściciela w kraju, gdy miał przejechane 8kkm. Był jeszcze na fabrycznych oponach. Obecnie założone Michelin Pilot Road 2 2CT. Spokojnie wystarcza jeszcze na 2 sezony. Łańcuch i zębatki - fabryczne, co świadczy o prawdziwym przebiegu. Naciągu łańcucha zostało jeszcze ponad polowa - spokojnie wystarczy na 3 sezony jeśli nie dłużej. Klocki fabryczne, tarcze - bez oznak zużycia. Biegi i cala mechanika działa idealnie i bez zarzutu. Nigdy nic sie w nim nie zepsuło. Czynności serwisowe wykonywane zgodnie z serwisówka. Silnik - nigdy nie był rozkręcany czy naprawiany. Jedyna ingerencja było ściągniecie pokrywy zaworów przy przebiegu 26kkm w celu sprawdzenia luzów zaworowych - były w normie i nie były ruszane ( kolejne sprawdzenie przy 50kkm). Oczywiście części typu olej, filtry, płyny, świece - wszystko pilnowane. Motocykl dodatkowo posiada zamontowane crash-pady, tankpad Kawasaki oraz dymiona owiewka firmy PUIG, która można łatwo i szybko montować. Elementem, który całkowicie odmienia oblicze Zeta jest przelotowy tłumik firmy IXIL. Ma piękny bardzo niski i basowy dźwięk. Nierzadko zdarza mu sie o sobie przypomnieć strzelając przed światłami. Nie widziałem drugiego Zeta, który by tak fantastycznie brzmiał. Oczywiście dorzucam oryginalny wydech i DB killera do IXILA ;). Myślę, ze kolejny właściciel bedzie z niego równie zadowolony jak ja! Motocykl do obejrzenia w Krakowie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym [ 511 [zasłonięte] 517 ]. Nie mam nic przeciwko sprawdzaniu stanu motocykla w dowolnym serwisie. Jazda próbna tylko po wpłacie całej kwoty za motocykl. Z osobami wyraźnie zdecydowanymi jestem zdecydowany podyskutować o cenie :). Zainteresowany na pewno się nie zawiedzie!!!
Pozdrawiam i zapraszam !