Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kawasaki Prairie 360 nie brute force 750

28-06-2012, 5:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 500 zł     
Użytkownik loenea
numer aukcji: 2420918017
Miejscowość RAWICZ
Wyświetleń: 229   
Koniec: 19-06-2012 22:27:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kawasaki Prairie 360 4x4 CAMO 2005, stan jak nowy , gwarantuje 100% bezwypadkowość tego quada. Posiada wyciągarkę , podgrzewane manetki. Mało używany , nie widział ciężkiego terenu. Po wymianach olei w silniku i dyfrach 2 miesięce temu, pasa napędowego kilka miesięcy temu. Quad mocny a zarazem zwrotny, daje dużo radości w terenie , duża kanapa i sporo miejsca na podnóżkach powodują że spokojnie da się jeździć w 2 osoby. Jeździłem już troszkę większymi quadami typu Brute Force i powiem szczerze że przy moim wzroście i wadze ponad 120kg jazda Prairie 360 daje więcej przyjemności. Jest bardzo wiele plusów na jego korzyść o których nie będę się teraz rozpisywał. Oglądałem relację z jakiegoś tam rajdu dla amatorów pod Legnicą i pomimo trudnej technicznie trasy typu górki , trawersy , przeprawy okazało się że zwyciężył właśnie zawodnik na Prairie 360 objeżdżając takie sprzęty jak Brute Force 750 , Can-Am Renegade 800 , Grizzly 660/700 Kinquad 700...
Użytkownicy quadów Kawasaki Brute Force czy Prairie rozpisują się na forach internetowych na temat actuatorów. Actuator jest to niewielki silniczek elektryczny zamontowany na zewnętrzenej stronie plastikowej obudowy pasa napędowego, ma za zadanie dociskać pas żeby zwiększać siłę hamowania silnikiem na wolnych obrotach. Bliżej powiedziawszy chodzi o nieszczęsny potencjometr w aktuatorze który powoduje błędy. Skutkiem tego właśnie w quadach Kawasaki występuje czasem problem "ciągnięcia" na wolnych obrotach przy włączonym biegu do jazdy. Nie jest to oczywiście nic złego ale czasem może denerwować gdyż quad chce ruszać już z wolnych obrotów silnika po wrzuceniu dźwigni do jazdy. Niektórzy odłączają całkowicie to urządzenie poprzez zamontowanie specjalnego adaptera który można kupić na ebayu. W tym quadzie zostało to rozwiązane poprzez przemontowanie aktuatora tak żeby wyżej opisany problem nie wytępował. Zrobił mi to znajomy który pracował w serwisie Kawasaki. Nigdy mi się nie zdarzyło żeby pojawiło się "ciągnięcie" na wolnych obrotach.
Bardzo polecam tą "Kawę" i myślę że znalezienie jakiegokolwiek quada z tych lat w takim stanie jest chyba niemożliwe. Możliwość rejestracji quada.

Kontakt: 888 [zasłonięte] 951



/>