Gratka dla miłośników 2 suwów, a szczególnie tych zielonych :)
Jestem właścicielem motocykla od roku. Na początku 2014 roku kupiłem motocykl na drugim tłoku od nowości. Była to jedyna wymieniona część (patrz ostatnie foto z marca 2014. Motocykl był wtedy wystawiony na sprzedaż. Dla potwierdzenia mogę podesłać link do archiwum allegro). W tym sezonie przebieg motocykla urósł o około 60mth, czyli tak naprawdę łączny przebieg jest taki jak motocykli z roku 2014 :) Jestem miłośnikiem 'setek'. Z tej pojemności zjeździłem już m.in. SX125 07, 10, 12 , SX144 09 , RM125 06, 08 , CR125 07 , YZ125 08 , więc w zasadzie wszystko. Przyznam szczerze, że pod względem prowadzenia i eksploatacji Kawasaki zdecydowanie wygrywa. Motocykl prowadzi się bajecznie, zawieszenie mimo jednokomorowej konstrukcji sprawdza się świetnie, a trwałość podzespołów jest naprawdę dobra. W przypadku 125cc rok produkcji nie ma tak dużego znaczenia. Istotny jest przebieg motocykla. Po 2004 w KX125 nie zmieniło się nic znaczącego.Niestety jakiś czas temu przy zastosowaniu tłoka marki Wossner, wypadł zamek pierścienia i uszkodził fabryczny cylinder na selekcji B. W trakcie odkładania na nowy cylinder zdecydowałem się zakupić motocykl o większej pojemności (oczywiście zielony ;) ). Obecnie stan techniczny motocykla jest praktycznie idealny:-kompletny zestaw tuningowy ATHENA 144 (śr tłoka 58mm). Zawiera cylinder, głowicę, tłok, zawory wydechowe, czyli całą górę silnika. Na tym zestawie motocykla został tylko odpalony!!! Cena zestawu to 853 euro czyli ponad 3600zł!!-korbowód wymieniony 25mth temu
-napęd po 15mth
-klocki i tarcze w stanie idealnym. Tylna tarcza MotoMaster po 25mth (poprzednia nie miała progu, ale niestety pękła)
-nowe łożyska kiwaczki przebieg 0mth Pivot Works 360zł
-Przesmarowane łożyska wahacza (jeszcze fabryczne)
-zawieszenie przednie 15mth po regeneracji na oryginalnych uszczelniaczach NOK (140zł) i oleju Bud Racing (80zł/litr)
-opony w stanie BDB
-motocykl ma z przodu Mousse'a zamiast dętki. Z tyłu nowa dętka, dorzucam używany Mousse
-łożyska główki ramy oryginalne, przesmarowane
-tylny amortyzator po wymianie oleju i serwisie ok 40mth
-ślizg, prowadnice, rolki w stanie BDB
-szprychy napięte, koła proste
-układ hamulcowy w stanie bdb
-sprzęgło w świetnym stanie. Nie wybity kosz jak w większości 125
-skrzynia biegów bez najmniejszych zastrzeżeń. Przy robieniu korbowodu wyglądała cały czas jak nowa
Oprócz tego motocykl otrzymał trochę nowych dodatków tuningowych w tym sezonie (mam oryginalne podzespoły, które dorzucam):
-membrana V-Force III koszt 880zł
-układ wydechowy DEP Niklowany (1050zł) i końcówka w pełni carbonowa BUD Racing (640zł)
-poszycie BUD Racing Full Traction (290zł)
-płyta pod silnik Universal Carbon
-i jeszcze raz wymienię zestaw na 144 marki Athena o wartości 3600zł z przebiegiem 0mth na chwilę obecną :)
Motocykl świetnie jedzie, pięknie brzmi i jest naprawdę szybki. I co najważniejsze ma bardzo niewielki przebieg od nowości! Dzięki temu jest sztywny, świetnie się prowadzi i nie ma w nim grama patentu.Wartość samych dodatków tuningowych to 5500zł, a wszystko ma naprawdę niewielki (albo zerowy) przebieg! Takiej setki się już nie kupi.
Mogę sprzedać taniej bez oryginalnego cylindra, głowicy, zaworów wydechowych, membrany, wydechu i plastików!
Motocykl bez wkładu finansowego! Gotowy do startu w zawodach czy też amatorskiej jazdy. Prosto po remoncie w naszym serwisie z gwarancją, że wszystko co opisane zostało wykonane!
Zapraszamy klientów, którzy szukają sprawdzonego motocykla, żeby cieszyć się jazdą, a nie nieustannie inwestować w naprawy! Mamy świadomość co i jak powinno wyglądać w motocyklu. Opis pokrywa się z rzeczywistością, a nie jest stekiem bzdur jak na wielu aukcjach motocykli cross/enduro.Oględziny możliwe w naszej siedzibie w godzinach 10-18!kontakt: 663 [zasłonięte] 389
Dołącz do nas na Facebooku, żeby nie ominęły Cię najlepsze oferty!
Jeśli potrzebujesz innych części do swojego motocykla i nie możesz znaleźć ich na naszych aukcjach
napisz do nas! Przygotujemy ofertę dla Ciebie i wystawimy przedmioty na aukcje!
Nadwiślańska 250
05-420 Józefów
biuro@mXmoto