Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kawasaki GPZ 500 s

06-02-2014, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 750 zł     
Użytkownik lolo018
numer aukcji: 3912206316
Miejscowość Jesionka
Wyświetleń: 148   
Koniec: 06-02-2014 14:40:01

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 23000
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. 

Mam do sprzedania kawasaki gpz 500s lub inaczej zwany ex500

Motor w jednych rękach od 2006 od kiedy jest w Polsce.

Długo szukany, dokładnie sprawdzony przed zakupem był warty wydania wtedy chyba 10.000zł. Z realnym przebiegiem 15000km

Serwisowany w warsztacie Yamahy i Hondy we Francji i w Kawasaki/Ducati i Suzuki w Polsce.

Na większość napraw, wymian są paragony.

Do motocykla są 2 klucze, dorzucę olej motula, bo jeszcze mi trochę zostało, oraz płyn hamulcowy, może jeszcze wystarczy na jedną wymianę.

Sprzęt bardzo zadbany. Łańcuch smarowany przy słonecznej pogodzie co 2 baki jak lało to co bak.

Do łańcucha używam belray-a teflonowego, od jakiś 2500km jest nowy łańcuch napędowy firmy DID.

Łańcuszek rozrządu sprawdzany jakiś czas temu i nie było konieczności wymiany, co dodatkowo może potwierdzać niski przebieg.

Wszystko w motocyklu robione na czas i na dobrej jakości częściach.

Skrzynia działa prawidłowo, wszystkie biegi wchodzą bez problemu, i nic nie wypada.

Silnik pracuje tak jak powinien. Bez wycieków i żadnych niepokojących dźwięków. Świece były wymieniane, i płyn chłodniczy razem z uszczelkami jakoś w 2012. Gaźniki wyregulowane w 03.2012 przy większym serwisie na początek sezonu.

Tyle ile oleju wchodzi na początku sezonu to tyle samo wylatuje. W sumie rok w rok to nie są jakieś gigantyczne dystanse, Ale nie ma podstaw do tego żeby powątpiewać w sprawność silnika.

 

Przytarcie delikatne z prawej strony na klamce i owiewce wielkości płytki paznokcia, tak się kończy uczenie swojej dziewczyny jazdy na parkingu. Gleba na 1ce przy 10km/h. Klamka nie wygląda jak buty Alladyna i motor nie ucierpiał jakoś znacznie na tym zdarzeniu. Uszkodzenie to nie powód sprzedaży.

Motocykl wygląda naprawdę dobrze, fajny lakier czarny metalic i te zielone naklejki dobrze się komponują z zieloną szybą.

W słońcu wygląda nawet ładnie biorąc pod uwagę całą estetykę motocykla. Choć to kwestia gustu.

Przed zakupem przejechałem się CB 500 i suzuką i najlepiej mi pasowała kawa. Stąd też się uparłem, że to i nic innego.

Dla osób wysokich motor jest normalny ma tu wygody jak w Hondzie GoldWing ale też to nie jest stella.

Niższe osoby nie powinny mieć problemu z sięgnięciem do podłoża, ale słabeusze mogą mieć problem z postawieniem sprzętu na stopke centralną.

Ale ona jest raczej stosowana do nasmarowania i wyczyszczenia łańcucha i mycia motocykla.


Kto czytał o GPZ-ach to wie, że owiewki mogły by być lepszej jakości, i tu się zgadzam. Nie są mocowane nigdzie na trytykach ani sklejane żywicą. Ale nie które szpary mogły by być równiejsze a lakier lepszej jakości.


Tu jest fragment na ten temat. http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki,GPZ500,sportowa,budzetowka,12661.html

 

Dla poliglotów tu też można znaleźć sporo informacji po angielsku http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=Main_Page

 

Żeby nie było że może artykuł sponsorowany to poniżej informacje z innej ręki

 http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki-GPZ-500-S,3923,1

 

Z jednej strony to nie chcę go sprzedawać, bo jak jest ładna pogoda to chętnie bym gdzieś nim pojechał, zwłaszcza że mam już swój sprawdzony sprzęt, a kupowanie czegoś nowego to istna orka.

Ale w 2013 przejechałem coś ok 500km. raptem 2 razy go zatankowałem.

Mam służbowe auto, i prace która mi uniemożliwia korzystanie z motocykla. Zawsze mam towar w samochodzie i kuferki nie rozwiążą mojego problemu. 

 

Motocykl ma jakieś wytarcia od butów, rysy na baku od tankbaga, i normalne ślady eksploatacji jak na 15 letni motocykl.

Nie ma sensu żebym pisał było wymieniane to tamto i wypisywał połowę części motocykla.

Było wymieniane to co się zużywa i trzeba wymieniać, olej w lagach, opony, świece itd.

 

Eksploatacja nie jest jakoś wielce kosztowna, za OC płaciłem ostatnio chyba coś ok 140zł 

Pali ok. 5l/100km.

Olej raz do roku to wydatek chyba 120zł wymiana razem z olejem i filtrem.

1999 to model już po wszystkich poprawkach, tarcza z tyłu i 2 z przodu, nowsze zegary bardziej czytelne, i przełączniki już ze Star Wars.

Nie ma problemu z częściami do tego motocykla w razie jakiegoś dzwonu czy szlifa, i nie płaci się za nie jak za zborze. To też duża zaleta jego popularności.

 

Opony jest dużo i przód i tył, chyba nie są pierwszej młodości. Jak dobrze pamiętam z 2010 ale to nie torówka, że muszą się kleić do asfaltu.

Proszę śmiało dzwonić, pisać i pytać co konkretnie interesuje.

Mogę dosłać więcej zdjęć na maila, bo tu mi się jakoś marnie ładują.

 

Zapraszam do oglądania w Warszawie po wcześniejszym umówieniu 519-[zasłonięte]-001 lub [zasłonięte]@apachegroup.eu

Jak Ktoś będzie chciał to będę miał możliwość dowiezienia motocykla.

Korzystam z konta kolegi wiec żadna jesionka i nie ma co pisać do użytkownika wiadomości. po to jest powyżej mail i telefon.

Na SMSy odpowiadam. palce mi od tego nie uschną.