Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kawasaki ER6N ER6 Zarejestrowany Cały w oryginale

05-06-2012, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 800 zł     
Użytkownik DjSchwarz
numer aukcji: 2338475271
Miejscowość Górno
Wyświetleń: 1241   
Koniec: 24-05-2012 21:18:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

index1

Kawasaki ER6N 2007r
100% oryginał, bezwypadkowy

Motocykl jest zarejestrowany na mnie w Polsce. Jestem 1 właścicielem w kraju. Posiada tablice rejestracyjne, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, przegląd na rok oraz ubezpieczenie OC. Można nim legalnie pojechać do domu.
Motocykl mam wciągnięty na firmę więc sprzedaję go na Fakturę i kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2% w US. Całkowity koszt rejestracji to tylko 100 zł i 5 min.


Kawasaki jest cała w oryginale. Nigdy żaden element nie był ponownie lakierowany. Sprawdzone również miernikiem lakieru.

Dodam, że:
- przebieg 100% oryginalny i zapewniam, że jest on mały. Na rynku jest wiele moto z tych lat z przebiegiem 5-10 tyś km i już z wymienianym napędem albo oponami...
- na motocyklu są opony Michelin Pilot Road 2 2 CT(dwuskładnikowe) w bardzo dobrym stanie (wyprodukowane koniec 2009 roku) na których jazda to bajka. Nie ma żadnego porównania do opon seryjnych. Cena nowych 1100 zł.

- jak widać motocykl jest po liftingu. Egzemplarze z czarną ramą mają wyeliminowane wady wieku dziecięcego tego modelu. Egzemplarze z ramami złotymi lub czerwonymi cierpią na pękającą prawą część ramy przy mocowaniu silnika (sam widziałem 2 szt, Kawasaki wydało oficjalne oświadczenie gdzie przyznaje się do tego), na pękające mocowanie stopki i inne. Powtórzę, że wszystkie te wady wyeliminowano w modelach z czarną ramą...


W maju 2012r zrobiłem:
- nowy olej Castrol Power Racing 10W-50 syntetyk (80 zł)
- filtr oleju Mann (25zł)

- filtr powietrza Kawasaki (150zł)
- wymiana płynu hamulcowego przód oraz tył (30zł)
- wyczyściłem zaciski i tłoczki przód i tył
Wszystko przy motocyklu zrobiłem sam więc mam pewność, że jest dobrze.

Największe zalety moim skromnym zdaniem:
- super elastyczny silnik (72KM i 66Nm)
- spalanie jak w motocyklu o pojemności 250 - spokojna jazda koło domu to 4l/100km!
- śmieszna waga, jest naprawdę lekki
- świetne prowadzenie, bardzo łatwe i przewidywalne (jest różnica na + w porównaniu nawet do GSR 600 nie mówiąc o Z750)
- bardzo tania eksploatacja, producent zaleca wymianę oleju co 12 tyś km a sprawdzanie luzów zaworowych co 48 tyś km.

Podkreślam, że motocykl jest pewny i nie wymaga wkładów. Nie interesują mnie więc śmieszne oferty cenowe. Jeśli komuś nie podoba się mój egzemplarz lub cena proszę jechać do innych. Proszę sobie kupić złoma i samemu się z nim męczyć. Wystarczy przejrzeć ogłoszenia i już na pierwszy rzut oka widać że 99% er6 z tych lat jest malowane. Wiem doskonale co jest na rynku i co ludzie próbują sprzedać.


--- Kontakt ---
-793 020 944-
-