Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kawasaki er6n ER6 n, akrapovic, olejarka, kufer

09-03-2015, 23:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 500 zł     
Użytkownik przemoziel
numer aukcji: 5134538871
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 775   
Koniec: 09-03-2015 23:10:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Marka: Kawasaki
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 31000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 72
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Kawasaki ER6 n - Kawasaki ER650A

Rok produkcji: 2006

VIN   JKAER650AAA031306

 

Jestem właścicielem tego motocykla od XI 2011 roku. Kupiłem go w Białym Dunajcu od osoby prywatnej. Wcześniej było jeszcze 2 właścicieli. Motocykl pochodzi z polskiego salonu Kawasaki. Przez 4 sezony użytkowania zrobiłem nim 10 kkm. Sprawdzał się świetnie w mieście i na dalszych trasach. Kilka razy jeździłem tez z pasażerem – także przyjemnie.  Zjeździłem nim kawał Polski - Mazury, Kaszuby, byłem nad Bałtykiem i na splocie 3 granic w Bogatynii.

 

Motocykl jest zarejestrowany na mnie w Polsce. Posiada tablice rejestracyjne, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, przegląd na rok oraz ubezpieczenie OC. Można nim legalnie pojechać do domu.

 

Technicznie motocykl jest w 100 % sprawny. Olej silnikowy wymieniam co sezon zawsze na

zalecany przez Kawasaki Castrol Power1 4T 10w40 + filtr.

 

Ważniejsze zakupy i wymiany:

10-05-2012     23 491 km - nowy napęd – łańcuch DID 114 ogniw x-ring, zębatkix2 – 743 zł

29-06-2012     23 805 km - opony Dunlop SportMax Qualifier M/C 120/70 i 160/60 ZR17 nowe – 900 zł

04-04-2014     29 621 km - nowy akumulator 150 zł


Motocykl posiada:
- zestaw fabrycznych narzędzi pod siedzeniem
- nowe klocki hamulcowe
- tarcze hamulcowe w bdb stanie
- właściwie nowy napęd
- opony w bdb stanie

Wyposażenie akcesoryjne zamontowane na motocyklu:

- owiewka przednia oryginał Kawasaki,

- kufer centralny,

- tłumik Akrapovic i z możliwością jazdy na przelotowym wydechu lub kulturalnie,

- Crash Pady oryginał Kawasami,

- zasilanie 12V do navi czy tel.

- automatyczna olejarka Scottoiler 

 

Do motocykla jest dowód rejestracyjny, karta pojazdu, 2 szt. kluczyków oryginalnych do moto i do kufra.

 

Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym.
Czysty, zadbany, na bieżąco serwisowany. Olej wymieniam co sezon. Cały w fabrycznym lakierowaniu.

POSIADA MAŁE WGNIOTKI NA BAKU WIDOCZNE NA FOTO I PRZERYSOWANIA.


Silnik jak i inne podzespoły pracują perfekcyjnie!

Motocykl pod kątem jazy nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Jeśli komuś przeszkadzają wgniotki czy rysy, to trzeba zainwestować w lakierowanie lub wymianę kilku elementów.

Zgadzam się na oględziny przed zakupem. Możemy zdając plastiki, pojechać do serwisu, podnieść zbiornik itp.

 

Dodam, że:

- przebieg 100% oryginalny i zapewniam, że jest on mały. Na rynku jest wiele moto z tych lat z przebiegiem 5-10 tyś km i już z wymienianym napędem albo oponami...

- na motocyklu są świetnie klejące opony, które posłużą jeszcze co najmniej 10 kkm.

- jak widać motocykl jest po liftingu. Egzemplarze z czarną ramą mają wyeliminowane wady wieku dziecięcego tego modelu. Egzemplarze z ramami złotymi lub czerwonymi cierpią na pękającą prawą część ramy przy mocowaniu silnika (Kawasaki wydało oficjalne oświadczenie gdzie przyznaje się do tego), na pękające mocowanie stopki i inne. Powtórzę, że wszystkie te wady wyeliminowano w modelach z czarną ramą...

 

Największe zalety moim skromnym zdaniem:

- super elastyczny silnik ciągnący od samego dołu (72KM i 66Nm)

- spalanie jak w motocyklu o pojemności 250 - spokojna jazda koło domu to 4l/100km!

- śmieszna waga, jest naprawdę lekki

- świetne prowadzenie, bardzo łatwe i przewidywalne (jest różnica na + w porównaniu nawet do GSR 600 nie mówiąc o Z750),

- super zwinność i zwrotność – jest wąski i wszędzie się wciśnie, nieocenione w korkach,

- bardzo tania eksploatacja, producent zaleca wymianę oleju co 12 tyś km a sprawdzanie luzów zaworowych co 48 tyś km.

 

Podkreślam, że motocykl jest pewny i nie wymaga wkładów. Nie interesują mnie więc śmieszne oferty cenowe. Jeśli komuś nie podoba się mój egzemplarz lub cena proszę jechać do innych. Można sobie kupić złoma i samemu się z nim męczyć. Wystarczy przejrzeć ogłoszenia i już na pierwszy rzut oka widać że 99% er6 z tych lat jest malowane. Wiem doskonale co jest na rynku i co ludzie próbują sprzedać.

 

--- Kontakt ---

-501-[zasłonięte]-015-

 

Cena jest do rozsądnej negocjacji. Jazda próbna możliwa po pozostawieniu gotówki w depozycie.


Na życzenie mogę wysłać szczegółowe zdjęcia motocykla via email.

 

 

 

Kawasaki ER-6n  – dane techniczne

 

Rama, podwozie oraz pozostałe techniczne parametry motocykla

Długość:          2 100 mm       Szerokość:       760 mm          Wysokość: 1 095 mm

 Rozstaw osi:    1 405 mm       Prześwit :        140 mm          Waga:             174 kg

Resorowanie przedniego koła (średnica x długość):                        41x120 mm

Resorowanie tylnego koła (średnica x długość):                  130 mm

Wysokość siedzenia:              785 mm

Rozstaw:                     1405 mm                   Typ ramy:                   rurkowa, stalowa

 

Silnik, układ napędowy motocykla

            Type DOHC, 4-zaworowy (8 zaworów), 2-cylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą                           Przekładnia wtórna:               łańcuch

            Rozrząd:                      2x OHC                      Przygotowanie mieszanki: wtryskiwanie

            Emisja:                        Euro 3                        system katalityczny, regulowany

            Rozrusznik:      rozrusznik elektryczny

            Pojemność skokowa:              649.0 ccm

            Średnica cylindra:                  83.0 mm

            Długość skoku:                       60.0 mm

            Stosunek sprężania:               11.3 : 1

            Liczba biegów (manualna skrzynia biegów):                        6

            Świece : Spark Plugs NGK CR9EIA-9

Olej silnikowy : API SE, SF or SG,  API SH, SJ or SL with JASO MA    SAE 10W-40 (2.4 L)

Pojemność układu chłodzenia 1.2 L

 

Osiągi

            Moment obrotowy:                66.0 Nm                     przy 7000 obrotach

            Moc silnika:                           72 KM (53.0 kW)        przy 8500 obrotach

            Prędkość maksymalna:                                 200 km/h

            Przyspieszenie z 0 do 100 km/h:                   3.9 s

Paliwo, zużycie paliwa

            Rodzaj paliwa:                        Natural 95

            Pojemność baku:                    15,5 litrów

            Zużycie paliwa:                      4.0 litrów na 100 kilometrów

Pozostałe właściwości oraz parametry

            Hamulec przedni:                   podwójne tarczowe

            Hamulec tylny:                       tarczowe

            Średnica tarczy w przednich hamulcach:                 300 mm

            Średnica tarczy w tylnych hamulcach:                      220 mm

            Seryjny rozmiar opon z przodu:                     120/70 ZR17 M/C (58 W) Tubeless

            Seryjny rozmiar opon z tyłu:                          160/60 ZR17 M/C (69 W) Tubeless

 Opony seryjne

DUNLOP, SPORTMAX RADIAL D221FAJ 120/70 ZR17 M/C (58 W) przód

 DUNLOP, SPORTMAX D221J 160/60 ZR17 M/C (69 W) tył

 Felgi: przód 17 × 3.50            tył  17 × 4.50

 

Cena rekomendowana:                     01.01.2007 - 25 776 PLN

 

ER-6n to model zaprezentowany jako nowość w 2006 roku. Wykorzystując popularność uniwersalnych nakedów i rosnącą modę na stylistycznie uatrakcyjnione motocykle, doskonale wpasował się w rynek motocyklowy. Nowoczesna stylistyka ma w sobie elementy nadające mu dynamiczności, ale silnik nie idzie z tym w parze i ma raczej przeciętne parametry. Motocykl ten ma jednak niewątpliwie jedną silną zaletę, a mianowicie cenę, która jest bardzo konkurencyjna do podobnych modeli innych producentów.

Właściciele Kawasaki ER6N mogą spać spokojnie. Motocykl jest trwały i dzielnie znosi wszelką eksploatację niekoniecznie zgodną z zaleceniami fabrycznymi - węgier Angyal Zoltan i Fragment udowodnili to, wykorzystując Kawę do stuntu. Dla zwykłych użytkowników ważniejsze jest, że poza serwisem nie powinni mieć specjalnych wydatków spowodowanych awaryjnością motocykla. Niezbyt trwały jest układ wydechowy (to może być impuls do wymiany na bardziej męski aftermarket), zdarzają się usterki modułu zapłonowego, awarie kluczyka, oraz drobne nieszczelności układu chłodniczego. Pierwszy rocznik objęto akcją serwisową – montaż crash-padów mógł powodować pękanie ramy w okolicach prawego mocowania silnika.

 

Instrukcja zaleca serwis co 6000km, prawidłowo smarowany i naciągnięty łańcuch dobije do 35tyś km. Regulacja luzów zaworowych przewidziana jest dopiero po 42tyś. km. ER6F/N zachowuje się wobec pieniędzy użytkowników, niczym Bernardyn pilnujący stada młodych owiec, na swój sposób je chroni. Szansa na większe wydatki, pod warunkiem regularnego obsługi są bardzo małe. W Polsce średnie Kawasaki sprzedaje się przyzwoicie i łatwo znaleźć salonową, serwisowaną sztukę. W testach porównawczych ze swoim najgroźniejszym rywalem SV650, nieznacznie wygrywał. Warte pochwały jest lepsze podwozie, zbliżone osiągi, nieco lepsze hamulce. Silnik jest słabszy, ale przełożenie główne nadrabiało niedostatki mocy. W przedstawionej na fotografiach formie motocykl przetrwał do końca 2008r, na 2009r przygotowano gruntowny face-lifting. Czy warto kupić używane Kawasaki ER6? Uważam, że tak. Nie jest sportem i nim nie będzie, do zwinności supermoto nieco mu brakuje, nie jest efektowny, ale osiągi są zadowalające; świetnie sprawdzi się w czasie dojazdów do pracy, weekendami można popracować nad techniką jazdy na torze kartingowym; a po zamontowaniu stelaży i kufrów zabierze nas na urlop. Kawa jest taką „Naszą szkapą” – brakuje jej do pełnej krwi araba, urodziła się do ciągnięcia wózków ale poczciwością i bezpretensjonalnością, w jaki to robi, zaskarbia sobie sympatię użytkownika.