Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Katecheza a małe grupy szkolne i parafialne -nowa

19-01-2012, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997672562
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 13:12:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Katecheza a małe grupy szkolne i parafialne. Studium pastoralno-katechetyczne
Halina Wrońska CMW

Katecheza a małe grupy szkolne i parafialne. Studium pastoralno-katechetyczne
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-626-2
  • liczba stron: 516
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Spis treści:
    WSTĘP
    ROZDZIAŁ I
    RELACJE MIĘDZY NAUCZANIEM RELIGII W SZKOLE A KATECHEZĄ PARAFIALNĄ
    1. Ukierunkowanie nauczania religii w szkole
    1.1. Koncepcje nauczania religii w szkole w krajach Europy Zachodniej
    1.2. Poszukiwanie modelu nauczania religii w Polsce
    1.3. Cele, zadania i metody realizacji lekcji religii w szkole
    2. Specyfika katechezy parafialnej
    2.1. Parafia miejscem realizacji katechezy
    2.2. Cele i zadania katechezy parafialnej
    2.3. Katecheza permanentna dostosowana do wieku
    3. Komplementarność nauczania religii w szkole i katechezy parafialnej
    3.1. Dyskusje nad relacją między szkolnym nauczaniem religii a katechezą parafialną
    3.2. Komplementarność nauczania religii w szkole i katechezy parafialnej według dokumentów Kościoła
    3.3. Korelacja nauczania religii z edukacją szkolną
    3.4. Komplementarność nauczania religii w szkole i katechezy parafialnej w Programie nauczania religii
    ROZDZIAŁ II
    GRUPA JAKO ŚRODOWISKO KATECHETYCZNO-WYCHOWAWCZE
    1. Pojęcie, rodzaje i dynamika funkcjonowania grupy
    1.1. Pojęcie i rodzaje grup
    1.2. Dynamika funkcjonowania grupy
    2. Grupy szkolne i ich znaczenie wychowawcze
    2.1. Rola klasy szkolnej w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych
    2.2. Struktura i morale grupy klasowej
    2.3. Znaczenie wychowawcze grup szkolnych
    3. Grupy parafialne i ich znaczenie pastoralno-katechetyczne
    3.1 Znaczenie pastoralno-katechetyczne grup parafialnych
    3.2. Katecheza w ruchach i grupach religijnych
    ROZDZIAŁ III
    WPŁYW GRUPY NA TOŻSAMOŚĆ KATECHEZY
    1. Znaczenie grupy w przepowiadaniu słowa Bożego i w liturgii
    1.1. Rola Biblii w katechezie małych grup
    1.2. Rola liturgii w katechezie małych grup
    2. Rola grupy w rozwoju wiary i życia chrześcijańskiego
    2.1. Wiara jako łaska i dar
    2.2. Wiara wyrażona świadectwem życia
    2.3. Katecheza kulturowa wychowująca do życia chrześcijańskiego
    2.4. Postawa wiary drogą do życia chrześcijańskiego
    3. Współpraca katechetyczna różnych grup i środowisk
    3.1. Współpraca katechetyczna rodziny i parafii
    3.2. Współpraca rodziny i parafii ze szkołą
    3.3. Współpraca katechetyczna z mediami
    ROZDZIAŁ IV
    KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W GRUPIE JAKO INSPIRACJA DLA KATECHEZY
    1. Czynniki wspólnototwórcze katechezy
    1.1. Wspólnotowy charakter katechezy
    1.2. Rola słowa Bożego w katechezie wspólnotowej
    1.3. Znaczenie modlitwy i liturgii dla katechezy wspólnotowej
    2. Katechetyczny dialog międzyosobowy
    2.1. Pojęcie i warunki dialogu
    2.2. Katecheza w służbie dialogu zbawczego
    2.3. Dialog katechety z katechizowanymi
    2.4. Dialog katechety z rodzicami uczniów i z gronem pedagogicznym
    3. Animacyjna postawa katechety
    3.1. Ogólna charakterystyka postaw
    3.2. Animacja jako styl relacji osobowych katechety
    3.3. Katecheta-animator wobec napięć i konfliktów w grupie
    ROZDZIAŁ V
    PROPOZYCJE METODYCZNE SŁUŻĄCE DYNAMIZOWANIU KATECHEZY
    1. Formacja permanentna katechetów
    1.1. Formacja permanentna w służbie rozwoju osobowości katechety
    1.2. Czynniki sprzyjające formacji katechetów
    1.3. Miejsce formacji permanentnej w programie duszpasterskim
    1.4. Ośrodki i formy formacji
    2. Programowanie katechetyczne
    2.1. Istota i etapy programowania
    2.2. Organizacja programowania
    2.3. Współpraca różnych podmiotów programowania katechetycznego
    3. Koordynacja i weryfikacja działalności katechetycznej
    3.1. Koordynacja jako etap zorganizowanej działalności katechetycznej
    3.2. Rola koordynacyjna różnych podmiotów katechezy
    3.3. Weryfikacja jako etap zorganizowanej działalności katechetycznej
    3.4. Samokontrola i samoocena pracy katechetycznej
    ZAKOŃCZENIE
    WYKAZ SKRÓTÓW
    BIBLIOGRAFIA
    SUMMARY
    RIASSUNTO
    TABLE OF CONTENTS
    INDICE
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa