Oferujemy Państwu NOWY katamaran WindCat 350 w najnowszej ewolucji 4. Wystawiony katamaran jest w wersji "Basic", wyposażony w grot dakronowy i gotowy do pływania. Dostępne są również inne wersje.
Więcej informacji, oraz parametry techniczne na naszej stronie internetowej www.s-xe.com
lub kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie! Dane firmy i telefony kontaktowe na dole strony.
Termin wykonania - 2 tygodnie od daty zamówienia
Opis ogólny:
Niesamowita prostota żeglowania
Sternik pływając WINDCAT`em w wersji podstawowej ma do dyspozycji tylko ster oraz jedną linkę szot grota. Nie skomplikowana konstrukcja pozwala po kilkunastominutowym instruktażu żeglować osobom, które wcześniej nie miały do czynienia z jachtem żaglowym. Możliwość pływania na bardzo płytkich akwenach
Dzięki brakowi mieczy oraz relatywnie krótkim płetwom sterowym WINDCAT może być użytkowany na bardzo płytkich wodach rzędu 60 cm a na piaszczystych plażach można lądować bez obawy o uszkodzenie katamarana. Dwa oblicza katamarana WINDCAT 350
Podczas lekkich wiatrów WINDCAT`em można pływać rekreacyjnie ciesząc się słońcem i urokami natury wraz z najmłodszymi członkami rodziny. Gdy wiatr osiągnie 3-4B rozkoszujemy się szybkim pływaniem w ślizgu. 5B budzi do życia prawdziwą bestię używając trapezu bez problemu przekraczamy granicę 20 węzłów. Bezpieczeństwo użytkowania
Przemyślana budowa pozwoliła zredukować możliwość wywrotki a nawet gdy się to zdarzy, łatwo jednej osobie w ciągu kilkudziesięciu sekund postawić łódkę. Do minimum zredukowaliśmy ilość ostrych krawędzi. WINDCAT nie posiada bomu, który odpowiada za większość wypadków na jachtach żaglowych.
Materiały i technologia produkcji
Kadłub w całości wykonany jest z laminatu przekładkowego do którego użyliśmy tkanin biaxialnych, kierunkowych a materiał przekładkowy to Herex. Zewnętrzne warstwy laminatu powstają z żywicy winyloestrowej aby zmniejszyć zjawisko osmozy oraz poprawić odporność na uszkodzenia. Przy produkcji kadłuba wykorzystujemy technologię worka próżniowego (vaccum).
Kadłub Pierwszy Windcat powstał w 2005 roku, od tamtego czasu konstrukcja przeszła wiele zmian. Jak wszystkie nasze katamarany, WINDCAT nie posiada mieczy a za opór boczny odpowiadają skegi. Pokład w EVO 4 jest umieszczony wyżej niż w poprzednich wersjach. Poprawia to właściwości nautyczne podczas pływania po bardziej zafalowanych akwenach bądź pod większym obciążeniem.
Pokład Duży, twardy pokład tworzy zamknięta skrzynia z laminatu przekładkowego na wzór centralnego dźwigara z najnowszych samolotów rejsowych. Sztywność kadłuba jest dzięki temu fenomenalna. Powierzchnia antypoślizgowa to autorskie rozwiązanie naszej firmy. Doskonale trzymającą powierzchnię, przyjazną dla skóry można kształtować wg projektu klienta.
Maszty Maszty w każdej wersji są szczelne a dzięki ich dużej wyporności, katamaran nigdy nie wywróci się do góry kadłubem co ułatwia jego postawienie po ewentualnej wywrotce.
Okucia Wszystkie okucia zostały wykonane ze stali nierdzewnej, najwyższej jakości więc bez obawy o ich wygląd można katamaran użytkować na wodach słonych. Zastosowanie cięcia laserem, giętarek sterowanych numerycznie oraz dokładne polerowanie dało doskonały efekt estetyczny. Takielunek ruchomy dostarcza firma HOLT NAUTOS.
Stery Jarzma zostały wykonane z laminatu z użyciem żywicy winyloestrowej. Taka konstrukcja zapewnia niewielką wagę i sztywność. Płetwy o kształcie i profilu zapożyczonym z wyścigowych katamaranów klasy A produkujemy w oparciu o tkaniny kierunkowe i żywicę winyloestrową. Urządzenie sterowe jest wyposażone w system regulacji. Płetwy sterowe są uchylne i podnoszą się podczas kontaktu z podwodną przeszkodą lub dnem zapobiegając ich uszkodzeniu.
|