Stefan Kassay
MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO
cz. 3
O autorze
Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2005
Wersja językowa: polska
Liczba stron: 245
Format: A-5
Oprawa: miękka
ISBN/ISSN: 83-7188-786-8
|
Kontakt z nami:
ul. Dwernickiego 7A/21, 31-530 Kraków
Szczegółowe informacje pod nr tel:
+48 [zasłonięte] 377 740
+48 12 [zasłonięte] 73
- gg: [zasłonięte]61549,
Zasady składania i realizacji zamówień dostępne są na stronie "O mnie".
|