MASZ PYTANIA?
Zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego MAKA STORE
telefon: 519 [zasłonięte] 200
lub e-mail: [zasłonięte]@makastore.pl
DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Wszystkie przesyłki nadawane za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka w możliwie najkrótszym czasie od momentu otrzymania wpłaty.
Domyślną metodą płatności jest transakcja przez PayU. Taką też metodę rekomendujemy.
Towar możesz odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym:
MAKA STORE Centrum Handlowe Blue City
al. Jerozolimskie 179
02-222 Wola, Warszawa
POZIOM: -1
Godziny otwarcia:
poniedziałek-sobota: 10-22
niedziela: 10-20
Tel.: 22
[zasłonięte] 85
e-mail:
[zasłonięte]@makastore.pl
fb: MAKA.STORE.BLUE.CITY
INFO
Wszystkie produkty są nowe, objęte 2 letnią gwarancją.
Do każdego produktu załączamy paragon lub fakturę.
Jesteśmy autoryzowanym dealerem marek Carhartt, Femi Pleasure, Nikita, Quiksilver, Roxy, Surface, Patagonia, Clae, DVS, Sperry Top-Sider, DC, Lib Tech, Lomography, Nixon, Canada Goose, Oakley, Neon. Prowadzimy salon Maka Store w CH Blue City w Warszawie. Gwarantuje to wiarygodność transakcji, wymian i zwrotów.
REGULAMIN
1. Wybierasz produkt który Cię zainteresował i dokonujesz zakupu poprzez opcje KUP TERAZ .
2. Wypełniasz formularz dostawy i płatności, podajesz nam dane do wysyłki (w tym numer telefonu pod którym będzie mógł się z Tobą skontaktować kurier). Jeśli chcesz otrzymać fakturę podaj dokładne dane.
3. Dokonujesz wpłaty.
4. Po otrzymaniu płatności Twoje zamówienie zostaje dokładnie sprawdzone i zapakowane przez pracowników naszej firmy i przygotowane do odbioru. Wiadomość o wysyłce lub gotowości towaru do odbioru otrzymasz osobnym mailem.
KATEGORIE