Kask Giro Saros
Czarno-czerwony r. M 55-59 cm
Giro - globalny lider w projektowaniu i technologii kasków. W 1985 roku firma Giro zrewolucjonizowała świat kasków rowerowych za pomocą swojego pierwszego modelu: Prolight. Kask został wymyślony przez założyciela firmy Giro, Jama Gentesa, w jego kalifornijskim garażu i rozpoczął długą historię innowacji wzornictwa firmy. Od tego czasu firma Giro zachowuje wiodącą pozycję dzięki ciągłemu postępowi w dziedzinie aerodynamiki, wentylacji i komfortu, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego priorytetu ochrony i bezpieczeństwa.
Kaski Saros są doskonałym uzupełnieniem prawie każdej przejażdżki - na wyścigach, podczas treningu czy w czasie wycieczki z przyjaciółmi.
- skorupa poliwęlanowa In-Mold z wyściółką piankową EPS
- system mocowania Roc Loc®5
- 19 otworów wentylacyjnychz kanałami wewnętrznymi w technologii Wind Tunel
- rozmiary: M (55-59 cm),
- waga: 290 g
- kolor: czarno - czerwony
Systemy:
Roc Loc®5 - Nowoczesny system mocowania zapewnia całkowicie unikalne odczucia dzięki niezrównanemu poziomowi komfortu, stabilności, możliwości regulacji i małej wadze. Dzięki mocowaniu Roc Loc 5 można łatwo jedną ręką ustawiać naprężenie i regulować położenie pionowe. Wystarczy obrócić pokrętło, aby ściślej dopasować kask w trudnym terenie, a następnie odkręcić je i poluzować na płaskich odcinkach lub podjazdach.
Wentylacja Wind Tunnel - Kaski firmy Giro są opracowywane z wykorzystaniem naszego zastrzeżonego systemu wentylacji Wind Tunnel, który łączy w sobie aktywne otwory wentylacyjne z wewnętrznymi kanałami wylotowymi, przepuszczając świeże, chłodne powietrze wokół głowy rowerzysty i jednocześnie wymuszając usuwanie gorącego i nieświeżego powietrza. Ta wymierna poprawa chłodzenia jest najważniejszą korzyścią oferowaną rowerzystom przez kaski firmy Giro.
Konstrukcja In-Mold - to połączenie lekkiej, ale zarazemtrwałej zewnętrznej powłoki z pianką EPS absorbującą siłę uderzenia, co zwiększa wytrzymałość obu częci kasku. Proces fuzji wzmacnia obszary wokół otworów wentylacyjnych i żeber, tworząc jednoczęściowy szkielet zewnętrzny, dzięki któremu kaski mogą być lżejsze, bardziej wytrzymałe i lepiej wentylowane niż kaski, w których powłoki są mocowane lub przyczepiane do wyściółki