Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KASK ARAI CHASER + KOMBINEZON RIOSSI OKAZJA!!!!!

28-01-2012, 17:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 415 zł      Aktualna cena: 415 zł     
Użytkownik lalkagsxr
numer aukcji: 2066123037
Miejscowość Odrzykon
Licytowało: 3    Wyświetleń: 230   
Koniec: 25-01-2012 21:09:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM DO SPRZEDANIA MAM KASK ARAI CHASER I KOMBINEZON JEDNOCZĘŚCIOWY RIOSSI : KASK NOSI NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA JEDNAK TRZEBA W NIM WYMIENIĆ WIZJER I ODŚWIEŻYĆ WNĘTRZE. TERAZ TROCHĘ O KASKU : Pierwsze wrażenie... ... jest jak wiadomo najważniejsze. Tu na szczęście Chaser od razu zbiera punkty. Co tym razem dostajemy za nasze ciężko zarobione pieniądze? Przede wszystkim topową jakość wykonania oraz świadomość jazdy w jednym z najbezpieczniejszych kasków na świecie. Jako ciekawostkę podam, iż Arai jako jedyna firma na świecie poddaje swoje produkty testowi przebicia, polegającemu na upuszczeniu trzykilogramowego odważnika w kształcie iglicy z wysokości trzech metrów... robi wrażenie, tym bardziej, że żadne europejskie normy bezpieczeństwa nie wymagają tego typu procedur do przyznania homologacji. W tym przypadku nadgorliwość japończyków w kwestii zabezpieczania naszej cennej mózgownicy była jednym z kryteriów, dlaczego wybrałem dla siebie właśnie ten kask. Wentylacja Wentylacja bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Cały system składa się z dwustopniowego nawiewu w szczęce, nawiewu w górnej części skorupy, dwóch wywietrzników z tyłu oraz dwóch wlotów wbudowanych w szybę. Dzięki tym ostatnim w kasku można było zastosować dodatkowe kanały wentylacyjne bez potrzeby wiercenia w skorupie kolejnych otworów, co oczywiście osłabiłoby konstrukcje. Mnie jako testera różnego rodzaju motocykli ucieszyła, nazwijmy to duża "uniwersalność" z jaką umieszczono wloty. W wielu integralnych kaskach wentylacja działa skutecznie jedynie wtedy, kiedy zajmujemy sportową pozycję, z głową pochyloną do przodu. Inaczej jest właśnie w przypadku Chasera. Poruszając się wszelkiej maści jednośladami, za każdym razem wszystko działało tak jak powinno. Wizjer Szyba wizjera gładko i bez oporów otwiera się i zamyka. Nie mamy w tym przypadku "ząbkowanego" trybu pracy, pomimo czego szyba zawsze pozostaje na swoim miejscu, nawet na wpół otwarta. Aby utrzymać wszelkie mechanizmy w dobrej kondycji warto przesmarować je co jakiś czas wspomnianym silikonem. Ja starałem się to robić po każdej jeździe w deszczu. Być może właśnie dzięki temu, lub/i może zastosowaniu wysokiej jakości materiałów po roku użytkowania wszystko działa nadal jak nowe. Kolejną ciekawostką jest system szybkiej wymiany szyby. Według materiałów reklamowych jego obsługa jest banalna. W skrócie cała operacja wygląda następująco: otwieramy szybę do oporu, odbezpieczamy dwa niewielkie zatrzaski, które wysuwają się dopiero po maksymalnym otwarciu szyby, w końcu energicznym ruchem wyciągamy wizjer z prowadnic kasku. Aby wsadzić ją z powrotem należy wcisnąć ją w prowadnice i tyle... banalnie proste, prawda? Też tak myślałem dopóki nie spróbowałem tego zrobić osobiście. Po 40 minutach walki człowieka z techniką poddałem się, na wszelki wypadek zadzwoniłem do importera z pytaniem o cenę nowego mechanizmu po czym użyłem siły. Dojście do wprawy wymagało wielu prób i nerwów. Teraz, kiedy w pełni ogarnąłem o co tu chodzi doceniłem pomysłowość tego rozwiązania. Zapięcie Ostatni element wart opisania to zapięcie. Wykorzystano tu znany i lubiany przez miłośników szybkiej jazdy system DD. Jest on najbezpieczniejszy z możliwych, prosty w użyciu i po przyzwyczajeniu się do niego - całkiem wygodny. Takie same zapięcia są stosowane przez czołówkę wszelkiego rodzaju wyścigów, co dla wielu może stanowić mocny argument. Pewną wadą jest dosyć krótki pasek, który z jednej strony nie plącze się gdzieś przy szyi, z drugiej zaś uniemożliwia wyciągnięcie głowy bez całkowitego rozplątania pierścieni DD. To oznacza kilka dodatkowych sekund przy każdym zakładaniu i zdejmowaniu kasku. Jak to działa? Tyle technicznego opisu - a jak to się wszystko sprawuje w praktyce? Kask miałem okazję testować na wielu motocyklach. Za każdym razem widać było, a raczej czuć, że aerodynamika stoi na najwyższym poziomie. Nawet po wielu godzinach jazdy nie odczuwałem bólu mięśni karku. W środku panuje cisza na tyle, na ile jest to możliwe w kasku z tak rozbudowaną wentylacją. Dzięki specjalnej blokadzie, szyba nie ma prawa się otworzyć, co przydaje się przy szybszych przelotach i podczas oglądania się za siebie (gdy nie mamy takiej blokady, ciśnienie i napór powietrza potrafią nieoczekiwanie otworzyć wizjer). Kask nie ma tendencji do wpadania w rezonans ani unoszenia się. Podsumowując, Arai stworzył ciekawą propozycję dla wszystkich stawiających bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Widać, że producent chcąc obniżyć cenę zaoszczędził w kilku miejscach, jednak jeżeli jesteś w stanie przeboleć brak wypinanej wyściółki oraz bardzo wysokie ceny dodatków i części zamiennych, to właśnie Chaser będzie jedną z ciekawszych ofert na rynku. CO DO KOMBINEZONU JEST TO ROZMIAR EUROPEJSKI 52 JAK JUŻ PISAŁEM WYŻEJ JEDNOCZĘŚCIOWY KOMBI UŻYTKOWAŁEM PRZEZ 2 SEZONY NIGDY NIE WIDZIAŁ ASFALTU , RÓWNIEŻ NOSZĄCY NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA.POSIADA WSZYSTKIE PROTEKTORY :ŁOKCI , RAMION , PIECÓW , KOLAN ORAZ RZEPY NA ŚLIZGI. JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY MÓJ TEL. 664-[zasłonięte]-075 Piotrek LUB MEIL : [zasłonięte]@o2.pl co do ceny napewno się dogadamy. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY OSOBNO KASKU I KOMBI. KOMBINEZON I KASK MOŻNA OBEJRZEĆ W LUBLINIE