Po wylicytowanej aukcji wypełnij formularz Allegro odnośnie rodzaju zapłaty i wysyłki.
Po wypełnieniu w/w formularza otrzymasz od nas wiadomość z podsumowaniem zakupów.
I
Dodatkowo w wiadomości otrzymasz link do strony
"STATUSU REALIZACJI TRANSAKCJI".
I
Klient ma możliwość z własnego komputera sprawdzania na bieżąco na jakim etapie jest realizowane jego zamówienie,np.:kiedy nastąpiła wpłata,kiedy wysłano przesyłkę.
Wszystko przedstawione w bardzo czytelny sposób.
Na każdym etapie transakcji klient jest informowany wiadomością e-mail o aktualnych zdarzeniach z jego zamówieniem.
Jeżeli przesyłka zostanie nadana klient otrzymuje wiadomość z numerem przesyłki oraz linkiem do strony śledzenia paczki
(opcja nie dotyczy listów poleconych).
I
ZWROTY
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania,pod warunkiem,że zwracany towar jest:nieużywany,nienaruszony,w oryginalnym opakowaniu.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
I
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na własny koszt.
I
WARUNKI REKLAMACJI
Warunkiem uznania reklamacji jest
protokół szkody wypisany przy kurierze.
Prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie opakowania oraz zawartości przesyłki.
W przypadku braku protokołu szkody nie uznamy reklamacji.