Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KASA FISKALNA POSNET NEO EJ FISKALIZACJA GRATIS !

20-02-2015, 12:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 991.49 zł     
Użytkownik amigopc_pl
numer aukcji: 5015097754
Miejscowość WARSZAWA WYSYŁKA CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 32   
Koniec: 20-02-2015 11:50:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Posnet
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
 
Kasa fiskalna średnia POSNET NEO EJ. Dostawa 48h. Fiskalizacja 0zł.
12
Kasa fiskalna średnia Posnet Neo EJ to średniej wielkości, ładna i bardzo funkcjonalna kasa. Przeznaczona dla średniej wielkości i dużych punktów usługowych i handlowych.
 
W zwartej i ekonomicznej obudowie umieszczono bardzo nowoczesną technologię niezbędną do prowadzenia handlu w dzisiejszych czasach. Kasa posiada elektroniczny moduł kopii paragonów (Electronic Journal), narzędzie wymagane obecnie przez Ministerstwo Finansów, kopia przechowywana jest na niewielkiej karcie SD/SDHC, nie musimy więc gromadzić ogromnej ilość zapisanych rolek kasowych. Kasa wyposażona jest też w 24 klawisze szybkiego dostępu programowalne na 3 poziomach, co daje nam aż 72 pozycje! Dodatkowo kasa używa bardzo długich, 100 metrowych rolek kasowych, co bardzo podnosi komfort pracy i znacząco wpływa na poziom obsługi klienta.
 
Kasa NEO EJ stworzona została do współpracy i innymi urządzeniami usprawniającymi sprzedaż. Model ten posiada 3 złącza RS232 + 1 USB, do którego podłączysz wagi, skanery czy komputer. Kasa świetnie współpracuje z programami typu Subiekt czy Small Business wymieniając dane w systemie on-line bez konieczności przerywania pracy.
 
 
Ze względu na swoje funkcje kasa Posnet Neo EJ jest polecana głównie do:
  • sklepów i supermarketów spożywczo-przemysłowych
  • sklepów drogeryjno-kosmetycznych
  • piekarni i cukierni
  • niedużych i średnich lokali gastronomicznych, fastfoodów
  • butików

 
 

Wybrane cechy produktu:
  • Kopia elektroniczna paragonu (karta SD/SDHC)
  • Baza towarowa 7500 PLU
  • Złącza 3 x RS232, 1 X USB- rozbudujesz kasę dokładnie według swoich potrzeb.
  • Alfanumeryczny wyświetlacz operatora LCD 4 x 20 znaków
  • Wielowalutowość (przygotowana na eurofiskalizację)- kasa z przyszłością
  • Dłuższa, 100 metrowa rolka papieru oryginału- podniesiesz komfort pracy
  • Najwyższy standard wykonania
  • Nowoczesny i elegancki design- ozdobisz stanowisko kasowe.


Zasilanie Zasilacz zewnętrzny 230V / 15V
Akumulator AGM 12V/2,3AH
Ładowarka samochodowa brak
Wymiary 106 x 81 x 239 mm (szer. x wys. x dł.)
Waga ~ 1,2 kg
Zakres temperatur 5 - 40°C
Wyświetlacz operatora LCD 4x20 alfanumeryczny, podświetlany
Wyświetlacz klienta LCD 2x16 alfanumeryczny, podświetlany
Mechanizm drukujący
1 termiczny Citizen (oryginał)
Liczba towarów 7500
Liczba stawek PTU 7
Formaty kodów ważonych 9
Liczba grup towarowych 100
Liczba kasjerów 35
Rabaty/narzuty 50
Pojemność bufora ON-LINE 5000
Opakowania 65
Nośnik kopii elektronicznej Karta 4GB SD/SDHC
Liczba klawiszy klawiatury 56
Szybkość wydruku 20 linii/s
Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
 
FirmaBiuroAmigo

Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.

Paczkomaty wysyłane są codziennie.

Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.

Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.

W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.

 
Centrum wysyłkowe
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
31[zasłonięte]531 883-[zasłonięte]-264
Oferty i wyceny
482[zasłonięte]620 883-[zasłonięte]-191
Zamówienia hurtowe
Współpraca handlowa
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
Serwis
ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
883-[zasłonięte]-287
 
Salon Warszawa
Ul. Chłodna 35/37
00-867 Warszawa
Pon-pt 10-18
883-[zasłonięte]-274 31[zasłonięte]633
 
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.

Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.

Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”

Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
 
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
 
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001