SPIS TREŚCI: WPROWADZENIEI. DZIECKO JAKO PRZEDMIOT OBSERWACJI II. RÓŻNE SPOSOBY OBSERWOWANIA DZIECKAIII. OBSERWACJA SYTUACYJNAIV. AUTOOBSERWACJA. NAUCZYCIEL JAKO PODMIOT I PRZEDMIOT OBSERWACJIV. ZACHOWANIA OBSERWOWALNE JAKO WSKAŹNIKIVI. KONTAKTY SPOŁECZNE1. INFORMACJE "TY" PRZYCZYNĄ POWSTAWANIA KONFLIKTÓW2. SŁUCHANIE PASYWNE I AKTYWNE SPOSOBAMI NA ZROZUMIENIE PROBLEMU3. KONFLIKT I INFORMACJA "JA"4. METODA "BEZ TRACENIA" SPOSOBEM ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW5. PRZYKŁAD ZACHOWAŃ NIEKONFLIKTOWYCH - ZACHOWANIA PROSPOŁECZNE6. KONTAKTY WSPOMAGAJĄCE I HAMUJĄCE AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNĄ DZIECIVII. MYŚLENIE1. ZDOLNOŚĆ DOSTRZEGANIA PROBLEMÓW2. POMYSŁOWOŚĆ3. ZACHOWANIA DZIECI W "SYTUACJI NOWEJ"4. ZACHOWANIA POZNAWCZE5. FIKSACJA FUNKCJONALNAVIII. MOWA1. PRZYSTOSOWANIE DZIECKA A ROZWÓJ MOWY2. POSTAWY RODZICIELSKIE A SŁOWNICTWO DZIECI3. RODZAJE PROBLEMÓW A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKAPROBLEM DYWERGENCYJNY A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKASPOSOBY WYKORZYSTANIA HISTORYJKI OBRAZKOWEJ A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKAPOETYZOWANIE DZIECIIX. EMOCJE1. EKSPRESJA EMOCJI - SYTUACJE I DZIAŁANIE2. UJAWNIANIE EMOCJIUWAGI KOŃCOWEANEKS PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT
SPIS TREŚCI:
WPROWADZENIEI. DZIECKO JAKO PRZEDMIOT OBSERWACJI II. RÓŻNE SPOSOBY OBSERWOWANIA DZIECKAIII. OBSERWACJA SYTUACYJNAIV. AUTOOBSERWACJA. NAUCZYCIEL JAKO PODMIOT I PRZEDMIOT OBSERWACJIV. ZACHOWANIA OBSERWOWALNE JAKO WSKAŹNIKIVI. KONTAKTY SPOŁECZNE1. INFORMACJE "TY" PRZYCZYNĄ POWSTAWANIA KONFLIKTÓW2. SŁUCHANIE PASYWNE I AKTYWNE SPOSOBAMI NA ZROZUMIENIE PROBLEMU3. KONFLIKT I INFORMACJA "JA"4. METODA "BEZ TRACENIA" SPOSOBEM ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW5. PRZYKŁAD ZACHOWAŃ NIEKONFLIKTOWYCH - ZACHOWANIA PROSPOŁECZNE6. KONTAKTY WSPOMAGAJĄCE I HAMUJĄCE AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNĄ DZIECIVII. MYŚLENIE1. ZDOLNOŚĆ DOSTRZEGANIA PROBLEMÓW2. POMYSŁOWOŚĆ3. ZACHOWANIA DZIECI W "SYTUACJI NOWEJ"4. ZACHOWANIA POZNAWCZE5. FIKSACJA FUNKCJONALNAVIII. MOWA1. PRZYSTOSOWANIE DZIECKA A ROZWÓJ MOWY2. POSTAWY RODZICIELSKIE A SŁOWNICTWO DZIECI3. RODZAJE PROBLEMÓW A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKAPROBLEM DYWERGENCYJNY A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKASPOSOBY WYKORZYSTANIA HISTORYJKI OBRAZKOWEJ A AKTYWNOŚĆ WERBALNA DZIECKAPOETYZOWANIE DZIECIIX. EMOCJE1. EKSPRESJA EMOCJI - SYTUACJE I DZIAŁANIE2. UJAWNIANIE EMOCJIUWAGI KOŃCOWEANEKS
PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT