Opis produktu
KARUZELA WYSPA MARZEŃ
Z POZYTYWKĄ, LAMPKĄ NOCNĄ
I ZDALNIE STEROWANYM PILOTEM
Karuzela oparta o temat wyspy, łączy w sobie uspokajającą muzykę z magicznym, wielowymiarowym ruchem, który zajmuje i relaksuje dziecko, jednocześnie wzmacniając rozwój sensoryczny. Karuzela posiada unikalny system poruszania się 4 D. Głowy zabawek podczas kręcenia się karuzeli są zawsze skierowane w kierunku wzroku dziecka nawiązując cały czas z nim kontakt. Od około miesiąca życia, niemowlęta poruszają gałkami ocznymi w sposób skoordynowany: na boki, w góre i dół. Powolny i fascynujący ruch Karuzeli zachęci Twoje dziecko do wodzenia wzrokiem, pomagając w rozwijaniu koordynacji oczu i kontroli mięśniowej. Nieustająco zmieniający się ruch elementów pobudzi Twoje dziecko do czuwania i koncentracji. Do końca drugiego miesiąca oczy dziecka skupiają wzrok na odległość około 20-30cm. Karuzela została zamontowana we właściwej odległości i pod właściwym kątem dla leżącego dziecka aby mogło ono widzieć jej elementy.
KARUZELA POSIADA:
1. PILOT ZDALNEGO STEROWANIA
2. POZYTYWKĘ: DWADZIEŚCIA MINUT MUZYKI:
- 2 rodzaje odgłosów natury
- 2 rodzaje muzyki klasycznej (badania naukowe muzykologów dowodzą, iż muzyka klasyczna najlepiej wpływa na rozwój słuchu oraz psychiczny i intelektualny małego dziecka)
3. TRZY PLUSZOWE ZWIERZĄTKA:
żyrafę, małpkę i ptaszka. Każda postać wykonuje specjalny ,,taniec" wisząc na gałęzi drzewa, ułatwiając interakcję z dzickiem. Wyjątkowy ruch każdej postaci, podobny do ruchu marionetek, absorbuje uwagę dziecka jednocześnie rozwijając zdolności koordynacji wzrokowej.
4. LAMPKĘ NOCNĄ PRZY PANELU:
Pozytywka pełni również funkcję lampki nocnej. Może być używana jako urządzenie wolno stojące, nawet po usunięciu góry karuzeli gdy dziecko skończy 5 miesięcy.
Karuzela rozwija takie zdolności intelektualne, jak:
- Inteligencja muzyczna - zdolność postrzegania i przetwarzania form muzycznych
- Inteligencja przestrzenna - umiejętność prawidłowego ogarnięcia rzeczywistości wzrokowo-przestrzennej
- Inteligencja lingwistyczna - umiejętność stosowania słów (symboli) do wyrażania pojęć, myśli i uczuć
- Inteligencja matematyczno-logiczna - umiejętność używania liczb do wyrażenia ilości i zależności między ilościami
- Inteligencja cielesno-kinestetyczna - umiejętność używania całego ciała do wyrażania idei lub emocji