|
AUKCJA dotyczy usługi druku
kart białych 54 x 86 x 0,76mm z zaokrąglonymi rogami
jednostronnie zadrukowanych kolorem czarnym - 50 sztuk
W cenę wliczony jest jeden prosty projekt kart !
(projekt wykonywany jest po dokonaniu wpłaty za produkt)
Karty Plastikowe
Karty plastikowe to jeden z elementów promocji Firmy, który został doceniony, dzięki swojej funkcjonalności, trwałości i wygodzie użytkowania. Karty plastikowe są chętnie wykorzystywane między innymi przez stacje benzynowe, sklepy odzieżowe i spożywcze, solaria czy salony fryzjerskie. Budują one trwałe relacje z Klientami, którzy dzięki tego typu promocji solidaryzują się z marką i pozostają jej wierni. Plastikowe karty stałego klienta to także wygodny sposób na ustalanie wysokości należnych rabatów, uzależnionej np. od liczby zebranych punktów lub ilości wydanych pieniędzy.
Do produkcji kart używamy tylko kart renomowanej światowej Firmy Zebra. Karty w rozmiarze 54 x 86mm, grubość 0,76mm (standardowy rozmiar i grubość kart płatniczych). Druk termotransferowy wysokiej jakości na drukarce do kart Zebra o rozdzielczości 300dpi.
Korzyści wynikające z używania plastikowych kart jako prezentacji swojej firmy:
- karty plastikowe są estetycznym, chętnie noszonym i okazywanym przez klientów dowodem atrakcyjności Twojej oferty. Jej powszechne użytkowania promuje Twoją markę i buduje jej świadomość wśród użytkowników;
- wpływają na wzrost obrotów firmy, poprzez wzbudzanie zainteresowania konkretnymi produktami lub usługami;
- umożliwiają łatwe wprowadzanie nowych promocji lub rabatów.
Przykładowe zastosowania:
1. Karty plastikowe jako wizytówki osobiste
Podnoszą prestiż Firmy oraz jej właściciela.
2. Karty rabatowe
Karty rabatowe są jednym z najefektywniejszych sposobów zachęcenia klienta do nabycia określonego produktu, bądź skorzystania z usług danej firmy. Oprócz korzyści finansowych, klient czuje się doceniony, dowartościowany i z całą pewnością także solidarny z wybraną marką.
Tego typu karty plastikowe to doskonała forma promocji, przynosząca obustronne profity. Umożliwiają one także ustalanie wysokości należnego rabatu oraz przyznawanie ofert specjalnych uzależnionych, np. od wydanej kwoty czy też liczby zebranych punktów.
Dodatkowo, karty plastikowe są poręczne i łatwe w obsłudze, a ich estetyczny wygląd i wielorakie możliwości personalizacji, czynią je skutecznym pośrednikiem pomiędzy klientem a sprzedawcą.
Nie ulega wątpliwości, że są one funkcjonalnymi i efektywnymi narzędziami marketingu, handlu oraz szeroko rozumianego zarządzania.
3. Karty stałego klienta
Elegancko wydrukowana karta stałego klienta, zawierająca logo firmy lub wysokość przynależnego rabatu to doskonała metoda na zwiększenie sprzedaży oraz uhonorowanie swoich stałych klientów.
4. Karty lojalnościowe
Karty lojalnościowe wpływają na dobre, długotrwałe relacje z klientami, zwiększają obroty firmy i przede wszystkim pomagają w utrzymaniu pozyskanych już klientów. Stanowią one doskonały sposób popularyzacji swojej oferty oraz wykreowanie solidnego, rzetelnego i godnego zaufania przedsiębiorstwa. Karty lojalnościowe umożliwiają także wprowadzanie ofert specjalnych, przeznaczonych dla wyróżnionego grona Klientów, uzależnionych od liczby uzyskanych punktów, bądź wysokości wydanych kwot.
Poniżej kilka przykładów:
Czas realizacji zlecenia po wpłacie na konto najczęściej nie dłuższy niż 2-5 dni roboczych (w zależności od aktualnego obłożenia)
Przed licytacja zapoznaj sie z warunkami zamieszczonymi na stronie "O mnie"
ZAPRASZAM DO KUPNA
|