|
|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II
20
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
p[zasłonięte]@tlen.pl
Informacji o wysyłce udzielamy w
następstwie zapytania mailowego. | |
|
|
Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi
na koncie: piotr26047
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w
ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro
lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 20
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z
księgarnią w godzinach pracy
księgarni. | |
|
|
Wpłata na konto
Pobranie: w przypadku przesyłki
pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za
pobraniem. | |
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt
przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10
zł.
Priorytet - dopłata 1,50
zł | |
| |
|
Karty logopedyczne głoski
syczące
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:[zasłonięte]978-8334-510-4
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 16
Wydanie: 2013 r.
W zestawie znajdują się 2 talie kart
logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych
zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj
głoski syczące: c, dz, s, z. Zamiast figur karcianych
występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z
wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 – po 13 dla każdej
głoski.
Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do
tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry
karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek
graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących.
W dołączonej do kart instrukcji zostały
opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna,
Pasjans, Memo.
Mówię! Wierszyki i zabawy
logopedyczne
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: [zasłonięte]978-8334-333-9
Format: 20.5x29.5cm
Liczba stron: 44
Oprawa: Miękka, zagięcia rogów,
zagięcia oprawy, zdarcia
Wydanie: 2, 2010
r.
Książeczka Mówię! jest zbiorem wierszy i zabaw
czyniących utrwalanie prawidłowej artykulacji zajęciem wesołym
i przyjemnym. Teksty są zróżnicowane tematycznie, wprowadzają
dziecko w świat poetycki, a równocześnie zachęcają do rozmów o
różnych zagadnieniach związanych z otaczającym nas światem.
Wiersze mogą stać się inspiracją do twórczej zabawy w domowy
teatrzyk lub tematem dziecięcych rysunków. Nagromadzenie w
tekstach ćwiczonych głosek sprzyja utrwalaniu ich poprawnej
wymowy.
Zaproponowane zabawy i ćwiczenia kształcą
również – poza artykulacyjnymi – inne umiejętności.
Wykreślanki, plątaniny, labirynty, skojarzenia sprzyjają
rozwojowi aktywności poznawczej dziecka, kształcą
spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową, doskonalą
sprawność manualną. Możliwość rozwiązywania zadań pozwala na
dziecięcą aktywność, czyli to, co najmłodsi lubią
najbardziej.
| |
| |