Chcemy dobrze obsłużyć Twoje zamówienie, z należytą starannością. Umożliwisz nam to przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie.
Kupując u nas kupujesz w profesjonalnym sklepie mającym swoją fizyczną siedzibę, otrzymujesz fakturę lub paragon jako gwarancję oraz pewność zakupu legalnego produktu z zachowaniem Twoich wszelkich praw jako konsumenta.
Zamówiony towar możesz zwrócić lub zamienić na inny pod warunkiem, że oddasz go nam nieuszkodzony, kompletny z dołączonym dowodem zakupu/paragonem.
Zanim wyślesz towar do reklamacji, zgłoś to do nas celem otrzymania instrukcji nadania reklamacji. Reklamacje wysłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia i potwierdzenia z naszej strony mogą zostać nie uznane.
Za przesyłkę płacisz tylko raz – nie ważne ile towarów zakupisz
a) przedpłata
- Poczta / InPost 6 zł
- kurierska 20 zł
b) za pobraniem
- kurierska 25 zł
Przesyłki pocztowe nadajemy zawsze jako Priorytetowe.
![](http://www.amadi.pl/export/nat_14.png)
Pracujemy w godz od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do czwartku, w piątki do 13:00
e-mail: [zasłonięte]@amadi.pl
tel. 056 [zasłonięte]5359
Adres:
PPHU BIURO-DRUK
ul. Budowlanych 3
86-300 Grudziądz
![](http://www.amadi.pl/export/nat_18.png)
mBank ( BRE BANIK SA )
13 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 418515
W tytule przelewu podaj tylko i wyłącznie swoją nazwę w Allegro
1. Towar wysyłamy do 1 dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub otrzymaniu Twojej decyzji dotyczącej wysyłki za pobraniem
2. W wyjątkowych wypadkach zastrzegamy sobie prawo opóźnienia wysyłki (np. większa aniżeli zwykle ilość zamówień, choroba lub urlop personelu)
3. O wszystkich etapach realizacji zamówienia kupujący jest automatycznie informowany za pomocą komunikatów wysyłanych na adres e-mail, jaki ma wpisany w swoim koncie Allegro
4. Jak tylko otrzymamy od Ciebie decyzję dotyczącą sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji transakcji.
Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia może to znaczyć, że:
- Twój list do nas nie dotarł
- Twój list był nieprecyzyjny, nie było możliwe zidentyfikowanie kupującego