X3 Partner
ul. 16 Stycznia 1
26-200 Końskie
W celu zapewnienia jak najlepszej współpracy, przed zakupem proszę o zapoznanie się z kilkoma zasadami, które pozwolą zarówno nam jak i Państwu na łatwy i przyjemny przebieg transakcji:
1. Jeżeli zakupiony towar zostanie dostarczony przez kuriera, proszę sprawdzić zawartość w jego obecności. W razie jakichkolwiek uszkodzeń proszę sporządzić protokół szkody, na druku dostępnym u kuriera.
WSZELKIE REKLAMACJE Z TYTUŁU USZKODZEŃ MECHANICZNYCH UWZGLĘDNIAMY JEDYNIE Z ZAŁĄCZONYM PROTOKOŁEM. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA DZIAŁANIA PRZEWOŹNIKÓW DLATEGO WAŻNE JEST OTWARCIE PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE.
2. Ze względu na przyspieszenie procesu sprzedaży nie odpowiadamy na prośby o potwierdzenie otrzymania przelewu itp. tylko skupiamy się na realizacji wysyłek aby towar znalazł się u Państwa jak najszybciej.
3. Wysyłka towaru realizowana jest w 90% przypadków w 24h a najpóźniej w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub też wyrażenia chęci zapłaty przy odbiorze.
4. Jako "Sprzedający" wystawiamy komentarz jako drudzy. Jako "Kupujący" wystawiamy pierwsi.
5. Bez wyraźnego powodu nie chcemy NIKOMU wystawić komentarza negatywnego. Uważamy, że komentarz neutralny lub negatywny wystawia się osobom, które nie wykazują dobrej woli do rozwiązania problemu.
6. Do każdej transakcji podchodzimy profesjonalnie, ale jesteśmy tylko ludźmi i możemy się pomylić jak każdy, w takiej sytuacji prosimy o wyrozumiałość i w razie kłopotu o kontakt.
7. Najważniejsza zasada - towar zakupiony u nas zawsze musi dotrzeć do klienta, cały i w nienaruszonym stanie.
8. Jeśli w opisie aukcji jest informacja jedynie o wysyłce po wpłacie na konto, to jest jedyna możliwa forma wysyłki.
9. W związku z nasilającymi się oszustwami w ostatnim czasie, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Prosimy o nie wysyłanie do nas dowodów wpłaty na maila.
10. Za zakupiony towar wystawiamy paragon. Jeśli życzysz sobie otrzymać fakturę VAT, prosimy o kontakt e-mail bezpośrednio po zakupie.
11. Wszelkie zwroty towaru uwzględniane będą jedynie wraz z dostarczeniem oryginalnego dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
12. O zmianie adresu wysyłki poinformuj nas poprzez e-mail używając opcji odpowiedz na email otrzymany od Allegro po zakupie, chodzi o to aby nasz system pocztowy jak najszybciej rozpoznał Twoją wiadomość.
Wszelkie wpłaty dokonujemy na konto:
Kredyt Bank S.A.
04 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4581429 [zasłonięte] 294300
Kontakt do Państwa dyspozycji:
tel.: 505 [zasłonięte] 613 (poniedziałek-piątek) 8:30 - 16:30 /jeśli nie odbiera prosimy spróbować później/
|