Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Sprzedam używaną w studio nagraniowym, całkowicie sprawną kartę Duende PCIe Solid State Logic (SSL).
Ktoś kto zna ten produkt wie ile on kosztuje więc cena jest bardzo mocno konkurencyjna.
Dane: - karta PCIe, - legendarne brzmienie SSL w twojej stacji roboczej, - 32 kanały z EQ i kompresorem SSL (możliwość rozszerzenia do 128), - dodatkowe wtyczki: Drumstrip & Vocalstrip X-EQ, X-Comp, - wsparcie dla częstotliwości do 96 kHz. Karta była używana w studio nagraniowym. Więcej informacji poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie. Pełny opis produktu Plugin EQ & Dynamics w każdym kanale Equalizer i blok Dynamiki tworzą wspólnie tzw. Channel Strip, który pochodzi bezpośrednio z konsolety SSL C200. Zawiera on oddzielne filtry dolno i górnoprzepustowy, czteropasmowy parametryczny equalizer, niezależne bloki kompresora/limitera i bramki szumów/ekspandera, oraz pokrętło regulacji poziomu sygnału na wyjściu bloku. • Sekcja filtrów każdego bloku Channel Strip zawiera filtr dolnoprzepustowy o nachyleniu 12dB/oktawę oraz filtr górnoprzepustowy 18 dB/oktawę. Blok filtrów może być umieszczony przed, za equalizerem lub w obwodzie sidechain procesora dynamiki. • Sekcja Equalizera jest klasycznym, bardzo uniwersalnym czteropasmowym korektorem o dwóch różnych charakterach (brzmieniach). Jedno z nich bazuje na equalizerze z konsolet serii G, a drugie na najnowszej wersji legendarnego equalizera z konsolet SSL serii E. Plugin zawiera półkową korekcję wysokich i niskich częstotliwości (z możliwością przełączania na charakterystykę wierzchołkową), oraz dwa częściowo pokrywające się parametryczne pasma środkowe z regulacją dobroci. Podobnie jak sekcja filtrów, equalizer może być włączany w obwód sidechain procesora dynamiki. W takim przypadku sekcja filtrów poprzedza w łańcuchu sygnałów equalizer. • Sekcja Dynamiki. Equalizer i sekcja kompresora/limitera kanału posiadają wiele możliwości, włączając w to stopień kompresji zmienny w zakresie od 1:1 do Nieskończoności, zmienny próg Threshold (w zakresie -30 do +10dB), automatyczną regulację czasu ataku (lub do wyboru atak=1 ms) oraz czas uwolnienia (Release) zmienny w zakresie od 0.1 do 4 sekund. Kompresor/Limiter może reagować zarówno na poziom szczytowy (peak), jak i wartość średnią sygnału (RMS). Daje to dwa zupełnie odmienne tryby kompresji i limitingu, przy czym tryb szczytowy daje znacznie bardziej drastyczną charakterystykę kompresji. • Sekcja Ekspander/Gate. Udostępnia kontrolę zakresu tłumienia, od 0 do 40 dB, regulację progu zadziałania, od -30 do +10dB, automatyczny dobór czasu ataku (przełączalny na wartość stałą 150 us), zmienny czas podtrzymania (hold) od 0 do 4s i czas opadania (Release) od 0.1 do 4s. • Stereo Buss Compressor Plug-in "Skleja twój miks jak klej audio" - to jest to, co często słyszymy kiedy opisywany jest ten kompresor. Podobnie jak:"zapnij to na mix - i brzmi jak płyta". Możemy starać się lirycznie opisywać technologię - ale tak cczy inaczej wiecie już jak wspaniale to urządzenie brzmi - słyszeliście je na niezliczonej ilości