Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Karta cyfrowa VoIP Atcom AX-4G, 3 x GSM, Asterisk

20-07-2015, 14:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999 zł      Aktualna cena: 399 zł     
Użytkownik aint
numer aukcji: 5519306497
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 27   
Koniec: 20-07-2015 13:11:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AX-4G jest cyfrową kartą telefoniczną rozszerzeń GSM dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.

Modułowa konstrukcja pozwala na konfigurację do 4 portów telefonicznych GSM umożliwiając prowadzenie do 4 rozmów jednocześnie.

Współpracuje ze standardowymi sterownikami Zaptel oraz z różnymi serwerami jak: Elastix, Trixbox, Freeswitch i inne. Zapewnia prowadzenie rozmów, komunikację SMS oraz transmisję danych .

 

Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP, numery wewnętrzne klienta z siecią GSM. Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:

  • transfer do sieci i z sieci GSM,
  • komunikację SMS (contakt center i autoryzacja transakcji),
  • przekierowania i transfery połączeń,
  • obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów,
  • obsługę interaktywnego menu głosowego IVR,
  • nagrywanie połączeń,
  • połączenia konferencyjne,
  • połączenia oczekujące,
  • kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR,
  • raporty połączeń.

 

Jest to rozwiązanie, które:

  • Pozwala na zmniejszenie kosztów firmom. Połączenia wewnętrzne, ze stacjonarnych telefonów firmy będą bezpłatne dla wszystkich użytkowników sieci firmowej,
  • przyśpiesza i ułatwia wymianę informacji. Pracownicy mogą łączyć się z oddziałami lub pracownikami zdalnymi w różnych miejscowościach, tworząc jedno wirtualne biuro za pomocą sieci GSM i Internetu.

Właściwości

  • zgodność z funkcjami Asterisk PBX,
  • łączność GSM dla centrali PBX,
  • współpraca z różnymi dystrybucjami np. Trixbox,
  • 1 karta SIM na moduł GSM,
  • cyfrowa jakość dźwięku,
  • obsługa  numerów abonentów dzwoniących (Caller ID) i oczekujących (Call waiting Caller ID),
  • obsługa bramki SMS,
     
  • zakres częstotliwości GSM 850/900/[zasłonięte]/1900 MHz,
  • karty GSM - zalecane jest używanie kart SIM bez PIN.

Interfejsy zewnętrzne telefoniczne

  • 4 gniazda na porty kart SIM

Interfejs PC

  •   PCI 2.2 32bit

Wymagania sprzętowe

  • Pentium III 500-MHz i wyżej, 64MB RAM
  • Gniazdo PCI, zasilanie 3.3V lub 5 V
  • Wymiary: długość 194 mm, wysokość 115 mm

Popularne zastosowania central telefonicznych Asterisk

  • IP PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie analogoe  POTS z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
  • PSTN least cost router - możliwość podłączenia linii od różnych operatorów sieci stacjonarnej PSTN i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
  • PSTN trunk gateway/Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych analogowej  sieci  PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
  • PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
  • IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
  • FAX Server, FAX On Demand.
  • Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
  • Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
  • Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych.
  • Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
  • Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.