|
Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa cyfrowa karta telefoniczna Atcom AX-1E
AX-1E jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk
Karta wyposażona w 1 port PRI ISDN 30B+D. Udostępnia porty cyfrowe dopuszczające prowadzenie 30-stu rozmów
jednocześnie.
AX-1E jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk, wyposażoną w 1 port PRI ISDN 30B+D. Stosowana jako wyposażenie serwerów telekomunikacyjnych, umożliwia budowę central telefonicznych IP PBX Asterisk integrujących telefonię IP z klasyczną cyfrową telefonią ISDN. Karta obsługuje zarówno rozmowy jak i transmisję danych, udostępnia 30 rozmów/kanałów transmisyjnych jednocześnie. Interfejs E1/PRI obsługuje sygnalizację PRA, protokoły transmisji danych HDLC, PPP i Frame Relay.
Centrale IP PBX wyposażone w karty serii AX dzięki integracji telefonii internetowej i standardowej, umożliwiają korzystanie jednocześnie z dostępnych rodzajów linii telefonicznych analogowych, cyfrowych ISDN i internetowych VoIP. Karta współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez oprogramowanie Asterisk jak przekierowania i transfery połączeń, połączenia konferencyjne, połączenia oczekujące, obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów, obsługę interaktywnego menu głosowego IVR, nagrywanie połączeń. Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy. Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
Karta współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez oprogramowanie Asterisk jak:
- przekierowania i transfery połączeń
- połączenia konferencyjne
- połączenia oczekujące
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
- nagrywanie połączeń
WŁAŚCIWOŚCI:
- 1 port ISDN PRI (Primaty Rate Interface) ISDN 30B+D (E1)
- Detekcja DTMF
- Most konferencyjny
- Szyna PCM (PCM30, PCM64, PCM128)
- Diody LED sygnalizujące stan pracy portu E1
- Przełączanie aktywnych kanałów (pomiędzy kartami połączonymi szyną PCM )
- Obsługa stosu protokołów PRI ISDN
- Karta przystosowana do gniazd PCI 2.2, 3.3V oraz 5V
PORTY I INTERFEJSY:
- Porty telefoniczne: 1 x PRI (E1)
- Interfejs PC: PCI 2.2 32bit, zasilanie: 3.3V oraz 5V
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
- Pentium IV 1.6-GHz i wyżej, 512MB RAM
- Gniazdo: PCI 3.3 V lub 5V
SPECYFIKACJE:
- EuroISDN
- AT&R 4ESS
- Lucent 5E
- National ISDN2
POPULARNE ZASTOSOWANIE CENTRAL TELEFONICZNYCH ASTERISK:
- ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
- ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie
- Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy
- PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych
- IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących
- FAX Server, FAX On Demand
- Voice Mail Services - systemy poczty głosowej
- Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny
- Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych
- Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania
- Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie
Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy. Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
W naszej ofercie posiadamy również inne modele kart telefonicznych z portami analogowymi: AX-400P, AX-1600P
oraz portami cyfrowymi: AX-4S, AX-4E, AX-4G.
Mogą one posiadać różne ilości portów, w zależności od Twoich potrzeb.
Znajdziesz je na innych aukcjach.
Karty są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS. Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Nagrody:
Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.
|