|
Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa, cyfrowa karta telefoniczna Atcom AX-E-4DL
AX-E-4DL, 4 x PRI E1 jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.
Cyfrowa karta portów PRI ze sprzętową eliminacją echa PCI Express dla serwerów i central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.
Obsługuje 4 cyfrowe porty telefoniczne PRI E1 ze sprzętową eliminacją echa, poprawiającą jakość rozmów. Udostępnia 120 rozmów/kanałów transmisyjnych jednocześnie. Współpracuje z różnymi serwerami jak: Elastix, Trixbox, Freeswitch i inne. Obsługuje sygnalizację PRA, protokoły transmisji danych HDLC, PPP i Frame Relay. Zapewnia obsługę głosu oraz transmisji danych i faxów.
Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi PRI. Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:
- przekierowania i transfery połączeń,
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów,
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR,
- nagrywanie połączeń,
- połączenia konferencyjne,
- połączenia oczekujące,
- kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR,
- raporty połączeń.
Jest to rozwiązanie, które:
- Wprowadza redukcję kosztów w firmie, a zakup centrali z kartą jest kilkukrotnie mniejszy niż zakup standardowej centrali telefonicznej,
- przyśpiesza i ułatwia wymianę informacji dzięki prostej integracji z programami Call Center, Contact Center i Outlookiem.
Właściwości:
- 4 porty ISDN PRI (Primaty Rate Interface) ISDN 30B+D (4xE1),
- sprzętowy moduł eliminacji echa (OPCJONALNIE),
- detekcja DTMF,
- most konferencyjny,
- szyna PCM (PCM128),
- diody LED sygnalizujące stan pracy portu E1,
- przełączanie aktywnych kanałów (pomiędzy kartami połączonymi szyną PCM),
- obsługa stosu protokołów PRI ISDN.
Kompatybilne oprogramowanie:
- Asterisk, Freeswitch, Yate, Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX in a Flash, 100% kompatybilność z funkcjami Asteriska.
Porty i interfejsy:
- Porty telefoniczne: 4 x PRI (E1)
- PCI Experess
Moduł eliminacji echa - DSP Hardware Echo Cancellation Module: EC128:
- Zaimplementowane sprzętowo kasowanie echa zgodnie ze specyfikacją G.168–2002,
- wysoka rozdzielczość próbkowania 1024 taps/128 ms w każdym kanale,
- dekodowanie DTMF i wybieranie tonowe,
- poprawa jakości głosu: zachowanie muzyki, kontrola echa akustycznego, adaptacyjna redukcja szumów,
- nie zwiększa zewnętrznych wymiarów karty.
Wymagania sprzętowe:
- Pentium IV 1.6-GHz i wyżej, 512MB RAM
- Gniazdo PCI, zasilanie 3.3V lub 5V
- Wymiary: długość 120 mm, wysokość 64 mm
Tryby głosowe:
- Pri CPE i PRI NET, EuroISDN, 4ESS (AT&T), 5ESS (Lucent), DMS100
Popularne zastosowania central telefonicznych Asterisk:
- ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
- ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
- Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
- PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
- IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
- FAX Server, FAX On Demand.
- Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
- Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
- Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych.
- Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
- Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.
Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
Karty IP PBX są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS.
Nagrody:
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
Przydatne linki: Pełen opis i funkcje: Pełna instalacja:
Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.
|