
e-mail:
 IP Polska Sp. z o.o. NIP:[zasłonięte]772-22-668 REGON: 100[zasłonięte]463 KRS: 000[zasłonięte]2609

Znajduje się na stronie O MNIE

PayU
Przelew tradycyjny Raiffeisen Bank Polska S.A.
33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756
Pobranie
Odbiór osobisty: ŁÓDŹ
|
Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowa karta telefoniczna Atcom AX-E-4DL
AX-E-4DL, 4 x PRI E1 jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.
Cyfrowa karta portów PRI ze sprzętową eliminacją echa PCI Express dla serwerów i central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk. Obsługuje 4 cyfrowe porty telefoniczne PRI E1 ze sprzętową eliminacją echa, poprawiającą jakość rozmów. Udostępnia 120 rozmów/kanałów transmisyjnych jednocześnie. Współpracuje z różnymi serwerami jak: Elastix, Trixbox, Freeswitch i inne. Obsługuje sygnalizację PRA, protokoły transmisji danych HDLC, PPP i Frame Relay. Zapewnia obsługę głosu oraz transmisji danych i faxów.
Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi PRI. Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:
- przekierowania i transfery połączeń
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
- nagrywanie połączeń
- połączenia konferencyjne
- połączenia oczekujące
- kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR
- raporty połączeń
Właściwości karty:
- 4 porty ISDN PRI (Primaty Rate Interface) ISDN 30B+D (4xE1)
- Detekcja DTMF
- Most konferencyjny
- Szyna PCM (PCM128)
- Diody LED sygnalizujące stan pracy portu E1
- Przełączanie aktywnych kanałów (pomiędzy kartami połączonymi szyną PCM)
- Obsługa stosu protokołów PRI ISDN
- Istnieje możliwość zakupu karty ze sprzętowym modułem eliminacji echa
Kompatybilne oprogramowanie:
- Asterisk, Freeswitch, Yate, Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX in a Flash, zgodność z funkcjami Asterisk PBX
Porty i interfejsy:
- Porty telefoniczne: 4 x PRI (E1)
- PCI Experess
Wymagania sprzętowe:
- Pentium IV 1.6-GHz i wyżej, 512MB RAM
- Gniazdo PCI, zasilanie 3.3V lub 5V
- Wymiary: długość 120 mm, wysokość 64 mm
Tryby głosowe:
- Pri CPE i PRI NET, EuroISDN, 4ESS (AT&T), 5ESS (Lucent), DMS100
Moduł eliminacji echa - DSP Hardware Echo Cancellation Module: EC128 (opcja):
- Zaimplementowane sprzętowo kasowanie echa zgodnie ze specyfikacją G.168–2002
- Wysoka rozdzielczość próbkowania 1024 taps/128 ms w każdym kanale
- Dekodowanie DTMF i wybieranie tonowe
- Poprawa jakości głosu: zachowanie muzyki, kontrola echa akustycznego, adaptacyjna redukcja szumów
- Nie zwiększa zewnętrznych wymiarów karty
Przydatne linki:
Przykładowe zastosowania:
- ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak
i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość współpracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
- ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
- Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
- PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
- IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
- FAX Server, FAX On Demand.
- Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
- Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
- Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przed płaconych kart telefonicznych.
- Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
- Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.
Centrala IP jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników
lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
Z centralą IP, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno
wirtualne biuro, którą połączy sieć internet.
Zestaw zawiera:
Informacje dodatkowe:
- Faktura VAT/paragon, gwarancja 12 miesięcy
Karta jest produkowana zgodnie z normami 
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania
- prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
|