e-mail: [zasłonięte]@ippolska.pl
tel. (42) 2960 142
tel. (42) 6136 331
tel. 601 [zasłonięte] 330
(9.00-17.00)
IP Polska Sp. z o.o.
NIP:[zasłonięte]772-22-668
REGON: 100[zasłonięte]463
KRS: 000[zasłonięte]2609
Zasady sprzedaży znajdują
się na stronie
O nas
Nr. konta bankowego:
33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756
Raiffeisen Bank Polska S.A.
|
Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa,
cyfrowa karta telefoniczna Atcom AX-E-2BL
AX-E-2BL, 2 x ISDN jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.
Cyfrowa karta portów ISDN dla serwerów i central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk - PCI Express, Low Profile.
Obsługuje 2 cyfrowe porty telefoniczne ISDN, które można konfigurować jako wyposażenie zewnętrzne dla linii miejskich, wewnętrzne dla telefonów cyfrowych lub wykorzystać do połączenia innej centrali telefonicznej PBX. Umożliwia prowadzenie 2 rozmów jednocześnie. Zapewnia prowadzenie rozmów oraz transmisję danych i faksów. Dzięki niewielkim rozmiarom nadaje się do serwerów 2U.
Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi ISDN. Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:
- przekierowania i transfery połączeń,
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów,
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR,
- nagrywanie połączeń,
- połączenia konferencyjne,
- połączenia oczekujące,
- kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR,
- raporty połączeń.
Jest to rozwiązanie, które:
- Wprowadza redukcję kosztów w firmie, a zakup centrali IP z kartą jest kilkukrotnie mniejszy niż zakup standardowej centrali telefonicznej,
- przyśpiesza i ułatwia wymianę informacji dzięki prostej integracji z programami Call Center, Contact Center i Outlookiem.
Właściwości:
- 2 porty ISDN BRI (Basic Rate Interface - I.421) dla trybów zewnętrznych (TE) i wewnętrznych (NT),
- wspiera Dahdi i mISDN
- wspiera Asterisk, Freeswitch, Yate
- wspiera Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX Flash
- wspiera NT i TE mode
- sprzętowa detekcja DTMF,
- most konferencyjny,
- szyna PCM, możliwość podłączenia maksymalnie 2 kart,
- 2 dwu - kolorowe diody LED,
- przełączanie aktywnych kanałów (pomiędzy kartami podłączonymi szyną PCM),
- obsługa trybów punk-punkt i punkt - wielopunkt EuroISDN Point-to-Point (TE/NT), Point-to-Multipoint (TE/NT).
Porty i interfejsy:
- Interfejsy telefoniczne: 2 x BRI (I.421) dla trybów TE i NT
- PCI Express
Wymagania sprzętowe:
- Pentium IV 1.6-GHz lub nowszy, 512MB RAM
- Gniazdo PCI, zasilanie: 3,3 V lub 5 V
- Wymiary: długość 120 mm, wysokość 64 mm
Popularne zastosowania central telefonicznych Asterisk:
- ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
- ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
- Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
- PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
- IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
- FAX Server, FAX On Demand.
- Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
- Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
- Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych.
- Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
- Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.
Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
Karty IP PBX są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS.
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt
telefoniczny lub mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.
Przydatne linki:
Pełen opis i funkcje:
Pełna instalacja:
Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.
|