Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Karta AX-E-2BL 2x ISDN, PCI Express VoIP Asterisk

10-02-2015, 11:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 830 zł     
Użytkownik ip_tech
numer aukcji: 5033463562
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 9   
Koniec: 10-02-2015, 11:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@ippolska.pl

tel. (42) 2960 142
tel. (42) 6136 331
tel. 601 [zasłonięte] 330
(9.00-17.00)



IP Polska Sp. z o.o.
NIP:[zasłonięte]772-22-668
REGON: 100[zasłonięte]463
KRS: 000[zasłonięte]2609




Zasady sprzedaży znajdują
się na stronie

O nas




Nr. konta bankowego:

33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756
Raiffeisen Bank Polska S.A.





Przedmiotem licytacji jest fabrycznie nowa,
cyfrowa karta telefoniczna Atcom AX-E-2BL

AX-E-2BL, 2 x ISDN jest cyfrową telefoniczną kartą rozszerzeń PCI dla central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.


    Cyfrowa karta portów ISDN dla serwerów i central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk - PCI Express, Low Profile.

    Obsługuje 2 cyfrowe porty telefoniczne ISDN, które można konfigurować jako wyposażenie zewnętrzne dla linii miejskich, wewnętrzne dla telefonów cyfrowych lub wykorzystać do połączenia innej centrali telefonicznej PBX.  Umożliwia prowadzenie 2 rozmów jednocześnie. Zapewnia prowadzenie rozmów oraz transmisję danych i faksów. Dzięki niewielkim rozmiarom nadaje się do serwerów 2U.

    Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi ISDN.  Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:
    • przekierowania i transfery połączeń,
    • obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów,
    • obsługę interaktywnego menu głosowego IVR,
    • nagrywanie połączeń,
    • połączenia konferencyjne,
    • połączenia oczekujące,
    • kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR,
    • raporty połączeń.
    Jest to rozwiązanie, które:
    • Wprowadza redukcję kosztów w firmie, a zakup centrali IP z kartą jest kilkukrotnie mniejszy niż zakup standardowej centrali telefonicznej,
    • przyśpiesza i ułatwia wymianę informacji dzięki prostej integracji z programami Call Center, Contact Center i Outlookiem.
    Właściwości:
    • 2 porty ISDN BRI (Basic Rate Interface - I.421) dla trybów zewnętrznych (TE) i wewnętrznych (NT),
    • wspiera Dahdi i mISDN
    • wspiera Asterisk, Freeswitch, Yate
    • wspiera Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX Flash
    • wspiera NT i TE mode
    • sprzętowa detekcja DTMF,
    • most konferencyjny,
    • szyna PCM, możliwość podłączenia maksymalnie 2 kart,
    • 2 dwu - kolorowe diody LED,
    • przełączanie aktywnych kanałów  (pomiędzy  kartami  podłączonymi szyną PCM),
    • obsługa trybów punk-punkt i punkt - wielopunkt EuroISDN Point-to-Point (TE/NT), Point-to-Multipoint (TE/NT).
    Porty i interfejsy:
    • Interfejsy telefoniczne: 2 x BRI (I.421) dla trybów TE i NT
    • PCI Express

    Wymagania sprzętowe:
    • Pentium IV 1.6-GHz lub nowszy, 512MB RAM
    • Gniazdo PCI, zasilanie: 3,3 V lub 5 V
    • Wymiary: długość 120 mm, wysokość 64 mm

    Popularne zastosowania central telefonicznych Asterisk:
    • ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
    • ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
    • Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
    • PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
    • IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
    • FAX Server, FAX On Demand.
    • Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
    • Call Centers - telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
    • Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych.
    • Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
    • Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.

    Centrala IP PBX jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
    Z centralą IP PBX, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno wirtualne biuro, które połączy sieć internet.
    Zestaw zawiera:
    • Kartę AX-E-2BL

Karty IP PBX są produkowane zgodnie z normami ISO9001:2000, CE, FCC, RoHS.


    Nagrody:

    Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.


    Faktura VAT, gwarancja 12 miesięcy.

    Chętnie odpowiemy na Państwa pytania - prosimy o kontakt
    telefoniczny lub mailowy.
    Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.


    Przydatne linki:
    Pełen opis i funkcje:
    Pełna instalacja:



    Gwarantujemy najwyższą jakość sprzętu i usług.
    Wyłącznym producentem naszych rozwiązań VoIP jest Atcom.


Nazwy zastrzeżone, są własnością producentów, zostały użyte wyłącznie do celów informacyjnych



To, w jaki sposób funkcjonujemy, najlepiej opisują nasi klienci.