Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi PRI. Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:
- przekierowania i transfery połączeń
- obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
- obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
- nagrywanie połączeń
- połączenia konferencyjne
- połączenia oczekujące
- kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR
- raporty połączeń
Właściwości karty:
- 2 porty ISDN BRI (Basic Rate Interface - I.421) dla trybów zewnętrznych (TE) i wewnętrznych (NT)
- Wspiera Dahdi i mISDN
- Wspiera Asterisk, Freeswitch, Yate
- Wspiera Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX Flash
- Wspiera NT i TE mode
- Sprzętowa detekcja DTMF
- Most konferencyjny
- Szyna PCM, możliwość podłączenia maksymalnie 2 kart
- 2 dwu - kolorowe diody LED
- Przełączanie aktywnych kanałów (pomiędzy kartami podłączonymi szyną PCM)
- Obsługa trybów punk-punkt i punkt - wielopunkt EuroISDN Point-to-Point (TE/NT), Point-to-Multipoint (TE/NT)
Porty i interfejsy:
- Interfejsy telefoniczne: 2 x BRI (I.421) dla trybów TE i NT
- PCI Express
Wymagania sprzętowe:
- Pentium IV 1.6-GHz lub nowszy, 512MB RAM
- Gniazdo PCI, zasilanie: 3,3 V lub 5 V
- Wymiary: długość 120 mm, wysokość 64 mm
Przykładowe zastosowania:
- ISDN BRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk integrującej linie cyfrowe ISDN z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI od wielu operatorów PSTN. Możliwość współpracy centrali z wieloma operatorami VoIP
- ISDN least cost router - możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
- Voice over IP BRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
- PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
- IVR - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
Centrala IP jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników
lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.
Z centralą IP, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno
wirtualne biuro, którą połączy sieć internet.
Zestaw zawiera:
Informacje dodatkowe:
- Faktura VAT/paragon, gwarancja 12 miesięcy
Karta jest produkowana zgodnie z normami
Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania