Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Karta ATCOM 4 x E1 PRI PRA ISDN PCI Asterisk VoIP

28-05-2014, 13:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 499 zł      Aktualna cena: 1 900 zł     
Użytkownik maciekmaciek1
numer aukcji: 4240533628
Miejscowość Oleśnica
Wyświetleń: 8   
Koniec: 28-05-2014 13:04:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Cyfrowa karta portów PRI ze sprzętową eliminacją echa PCI Express dla serwerów i central telefonicznych opartych o oprogramowanie Asterisk.

Obsługuje 4 cyfrowe porty telefoniczne PRI E1 ze sprzętową eliminacją echa, poprawiającą jakość rozmów. Udostępnia 120 rozmów/kanałów transmisyjnych jednocześnie.  Współpracuje z różnymi serwerami jak: Elastix, Trixbox, Freeswitch i inne. Obsługuje sygnalizację PRA, protokoły transmisji danych HDLC, PPP i Frame Relay. Zapewnia obsługę głosu oraz transmisji danych i faxów.

Centrale telefoniczne oparte o te karty integrują telefonię VoIP z klasyczną telefonią stacjonarną – liniami cyfrowymi PRI.   Wykorzystywane są dla dowolnych zastosowań IP PBX i systemów Call Center. Zapewniają kompleksowe funkcjonalności telefoniczne:

  • przekierowania i transfery połączeń,
  • obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów,
  • obsługę interaktywnego menu głosowego IVR,
  • nagrywanie połączeń,
  • połączenia konferencyjne,
  • połączenia oczekujące,
  • kierowanie połączeń wychodzących najtańszą drogą tzw. LCR,
  • raporty połączeń.

 

Jest to rozwiązanie, które:

  • Wprowadza redukcję kosztów w firmie, a zakup centrali z kartą jest kilkukrotnie mniejszy niż zakup standardowej centrali telefonicznej,
  • przyśpiesza i ułatwia wymianę informacji dzięki prostej integracji z programami Call Center, Contact Center i Outlookiem.

 

 

Właściwości

  • 4 porty ISDN PRI (Primaty Rate Interface) ISDN 30B+D (4xE1),
  • sprzętowy moduł eliminacji echa - opcja
  • detekcja DTMF,
  • most konferencyjny,
  • szyna PCM  (PCM128),
  • diody LED sygnalizujące stan pracy portu E1,
  • przełączanie aktywnych kanałów  (pomiędzy  kartami  połączonymi szyną PCM),
  • obsługa stosu protokołów PRI ISDN.

Kompatybilne oprogramowanie

  • Asterisk, Freeswitch, Yate, Elastix, Trixbox, AsteriskNOW, PBX in a Flash, 100% kompatybilność z funkcjami Asteriska.

Porty i interfejsy

  • Porty telefoniczne: 4 x PRI (E1)
  • PCI Experess

Moduł eliminacji echa - DSP Hardware Echo Cancellation Module: EC128 - opcja

  • Zaimplementowane sprzętowo kasowanie echa zgodnie ze specyfikacją G.168–2002,
  • wysoka rozdzielczość próbkowania 1024 taps/128 ms w każdym kanale,
  • dekodowanie DTMF  i wybieranie tonowe,
  • poprawa jakości głosu: zachowanie muzyki, kontrola echa akustycznego, adaptacyjna redukcja szumów,
  • nie zwiększa zewnętrznych wymiarów karty.

Wymagania sprzętowe

  • Pentium IV 1.6-GHz i wyżej, 512MB RAM
  • Gniazdo PCI, zasilanie 3.3V lub 5V
  • Wymiary: długość 132 mm, wysokość 94 mm

Tryby głosowe

  • Pri CPE i PRI NET, EuroISDN, 4ESS (AT&T), 5ESS (Lucent), DMS100

Popularne zastosowania central telefonicznych Asterisk

  • ISDN PRI PBX - wyposażenie centrali telefonicznej opartej o system Asterisk  integrującej  linie cyfrowe ISDN  z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o dowolnej pojemności i skalowalności. Możliwość montażu w jednej centrali kilku kart telefonicznych standardów analogowych i cyfrowych BRI/PRI  od wielu operatorów PSTN. Możliwość wspópracy centrali z wieloma operatorami VoIP.
  • ISDN least cost router -  możliwość podłączenia linii cyfrowych ISDN od różnych operatorów i wybieranie połączenia przez operatora najkorzystniejszego kosztowo w danym momencie.
  • Voice over IP PRI gateways - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji  od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych cyfrowej sieci ISDN PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX) w innej odległej lokalizacji firmy.
  • PBX to PBX trunking - możliwość połączenia kilku central telefonicznych.
  • IVR - system interaktywnego menu głosowego  do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących.
  • FAX Server, FAX On Demand.
  • Voice Mail Services - systemy poczty głosowej.
  • Call Centers -  telefoniczne biura obsługi klienta obsługujące masowy ruch telefoniczny.
  • Prepaid Calling Card System - obsługa ruchu od abonentów przedpłaconych kart telefonicznych.
  • Callback Service - obsługa systemów oddzwaniania.
  • Traditional Calls/VoIP Calls Conference - obsługa telekonferencji wielu użytkowników jednocześnie.

 

Kontakt: 501 [zasłonięte] 346

Faktura VAT: TAK