|
|
|
Kontakt: |
|
Adam Koczorek napisz e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Telefon: 519[zasłonięte]082
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysylka: |
|
przesylka kurierem przy płatności na przelew:22 pln Najczęściej wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie lub informacji o płatności przy odbiorze Wszystkie przesyłki realizujemy kurierem. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz.
|
|
|
|
|
|
|
|
Platnosci: |
|
ING BANK SLASKI:
19 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2300090 [zasłonięte] 768386 (ING Bank Śląski S.A.)
w tytule prosimy podać numer aukcji oraz swój nick z Allegro
|
|
|
|
|
|
|
|
O sprzedawcy: |
|
Najlepsza Jakość !!! Najniższe ceny !!! 1) komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy. Kupując, my wystawiamy komentarz pierwsi. 2) jesteśmy skłonni do rozmów na temat ceny oraz sposobu dostawy. Jeśli tylko masz jakieś pytania w tej kwestii napisz lub zadzwoń. Na pewno znajdziemy kompromisowe rozwiązanie. 3) po wylicytowaniu skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Im szybciej to zrobisz, tym szybciej będziemy mogli przystąpić do realizacji Twojego zamówienia. 4) Zakupiony towar możesz zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W takim wypadku zwracany produkt odsyłasz na swój koszt. Równowartość pieniężna za zwrócony towar zostanie przekazana przelewem bankowym na podany rachunek w terminie 14 dni (od daty dostarczenia zwróconego towaru do siedziby firmy). W przypadku zwrotu towaru Klient poniesie koszt przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. 5) Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki jaki poniosła firma PROFI DEKOR 6) W przypadku nie odebrania przesyłki od kuriera kupujący ponosi koszty zwrotu paczki do nadawcy oraz koszt (ewentualnej) kolejnej wysyłki. 7) Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru nie są uwzględniane jeśli klient nie sporządzi protokołu reklamacyjnego przy kurierze/listonoszu. 8) Firmy kurierskie doręczają paczki zazwyczaj w godz. 10.00-16.00. Jeśli nie ma Cię w tym czasie w domu rozważ dostawę w miejsce swojej pracy. 9) Wszelkie reklamacje, należy składać tylko i wyłącznie poprzez e-mail na adres: [zasłonięte]@gmail.com 10) Na maile odpowiadamy w przeciągu 24h. Na pytania zadane w weekend odpowiadamy w poniedziałek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|