Ograniczenia realizacji zamówienia
Sprzedaję wyłącznie na Allegro. To jedyne ograniczenie handlowe klienta Antyki Cieszyn.Ze względu na przepisy eksportowe nie wysyłam towaru poza granice Polski.
Sposób realizacji zamówienia
Wysyłka następuje w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, lecz zastrzegam sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych.
Zawsze mogą Państwo sprawdzić aktualny status przesyłki: www.emonitoring.poczta-polska.pl/. O nr przesyłki proszę zapytać Piotra sms-em.
Dostępne formy płatności i dostawy
Przelew bankowy albo przelew poprzez konto PayU.
Procedury i polityka reklamacji
Termin rozstrzygnięcia skargi lub reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez Antyki Cieszyn poprawnego zgłoszenia skargi lub reklamacji. Klient może zgłosić reklamację lub skargę wyłącznie w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłaną na adres: antyki{małpa) ecieszyn.pl. Reklamacja lub skarga zgłoszona przez klienta powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz e-mail lub numer telefonu Klienta.
Kodeks dobrych praktyk
Jeśli klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Antyki Cieszyn, nie jestem zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Proszę o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń proszę o sporządzenie protokołu szkody. Jest to podstawa wszelkich reklamacji.
Przed złożeniem zamówienia można zapytać Piotra, poprzez gg [zasłonięte]35049 lub skype: naszczlowiek o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia. Chętnie pomoże i wyjaśni.
Zapisy o możliwościach rozstrzygania sporów
Jeśli minęło już 60 dni od zakupu, wówczas rozpoczęcie sporu będzie niemożliwe.
Treść usług posprzedażowych
Ponoszę odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121). Odpowiadam z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
Zwroty
Przyjmuję zwroty towarów w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. W sytuacji, gdy klient chce zwrócić towar, proszę o informację przed zwróceniem towaru. Klient odsyła towar na własny koszt, a także odpowiadaj za odpowiednie zabezpieczenie towaru w transporcie. Zwracany towar musi być kompletny, nieużywany, czysty, zapakowany w oryginalne opakowanie i nieuszkodzony.
Do przesyłek ze zwracanym towarem proszę dołączyć pisemne oświadczenie o odstępie od zakupu (w każdej przesyłce jest druk) wraz z numerem konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu.
Kolory
Reklamacje wynikające z różnic koloru i odcieni rzeczywistych w odniesieniu do zdjęć prezentowanych na stronie nie uwzględniam. Zdjęcia prezentowane w sklepie są poglądowe i kolory mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych.