Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci po zakupie byli w pełni zadowoleni z jakości
naszych usług oraz z jakości nabytych towarów.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy, że każdy kupujący
ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje możesz składać, gdy przesyłka:
- zaginie,
- jest niekompletna,
- została uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z zamówionym na aukcji,
Jednocześnie informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania lub wpłaty na konto
(w bardzo rzadkich przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy telefonicznie lub mailowo)
Towar wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska - poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą być:
- list przewozowy - dokument potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i zabezpieczone.
Wszelkie reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść kupującego !!!