Tajmax Mieczyński , Gracz ,Liszka Spółka Jawna ul.Makuszyńskiego 18 31-752 Kraków Telefon : +48 12 [zasłonięte]7446 E-mail: [zasłonięte]@najlepsiagdrtv.pl Gadu-Gadu : 12[zasłonięte]535
Poczta Polska |
Wpłata na konto: |
- |
Pobranie: |
- |
Kurier UPS |
Wpłata na konto: |
16.00 zł |
Pobranie: |
25.00 zł |
Wysyłka Kurierska Gwarancja dostawy 48 godzin. Płacę z Allegro 72 godziny . Monitorowanie przesyłki
ING Bank Śląski 80 1050 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0993100 [zasłonięte] 000001
Towar oryginalnie zapakowany. Gwarancja producenta: 24 miesiące udokumentowana paragonem fiskalnym bądź fakturą vat.
Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu na ul.Bazarowej 1. ( RYBITWY ) Pracujemy od Pn - Pt. w godzinach od 9.00 do 17.00. Sobota-niedziela nieczynne.
|
|
|
kapsułki dolce gusto KRAKÓW |
|
Kapsułki NESCAFÉ® Dolce Gusto® zawierają wyłącznie kawę gatunku Arabika z najlepszych górskich regionów. Ziarna wchodzące w skład każdej mieszanki są osobno dobierane i starannie palone, aby uzyskać idealny profil smakowy każdej z naszych kaw. Po zmieleniu kawa jest zamykana w szczelnych kapsułkach, dzięki czemu każdej filiżance naparu towarzyszy świeży aromat. Ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® zawsze gwarantuje doskonałą kawę: bez względu na to, czy zaparzasz intensywne, aromatyczne Espresso, wyjątkowe Cappuccino z pianką, czy dużą, czarną Caffé Lungo o bogatym aromacie i wspaniałym smaku.
NES CAFFE AROMA kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NES CAFFE LUNGO kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NES CAFFE MOCHA kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NES CAPPUCCINO kawa DOLCE GUSTO (16kaps.)
NES CHOCOCINO czekolada DOLCE GUSTO (16kaps.)
NES ESPRESSO INTENSO kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NES ESPRESSO kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NES LATTE MACCHIATO kawa DOLCE GUSTO (16 kaps.)
NOWOŚĆ MONITORING PRZESYŁKI PRZEZ GADUGADU ( GG:600 WPISZ : paczka UPS XNUMER )
|
|
|
|
UWAGA! Odbierajac przesyłkę z rąk kuriera należy sprawdzić jej zawartość.Podpisując odbiór przesyłki , podpisują państwo odebranie towaru w pełni sprawnego . W przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół szkody w ten sam dzień i tylko na tej podstawie mozna reklamować uszkodzony w transporcie towar . Protokół spisany w kolejnych dniach , jest respektowany ale decyzja czy nastąpi wymiana na nowy moze zapaść dopiero po odpowiedzi firmy kurierskiej na złożoną reklamację (mają na to 30 dni).
|
|
|
|
|
|